咁我算比較好彩,先係荃灣問得绿卡,但冇帶大卡所以冇轉到,有日出開旺角就上去試問有冇紅卡,話有就跟手出 ...
ken8888 發表於 2016-11-28 16:24


我係荃灣出都係绿卡. 我冇所謂 Keep no. 果2GB 都冇用

TOP

你可去出面買㗎
ken8888 發表於 2016-11-28 17:05



    邊到有貨?

TOP

邊到有貨?
BoredAtWork 發表於 2016-11-28 19:10


   
由#1099開始睇

via HKEPC Ionic Reader v1.4.2 - iPhone

TOP

師姐今次邊間做?師姐點嘅款?認住認住
了因 發表於 2016-11-28 17:06


   
又玩嘢

via HKEPC Ionic Reader v1.4.2 - iPhone

TOP

回覆 1173# jbnlok
打電話去旺角只有秘書台聽,
現在係旺角一樓等緊,超無奈!

TOP

回覆  jbnlok
打電話去旺角只有秘書台聽,
現在係旺角一樓等緊,超無奈!
dogdoghk 發表於 2016-11-28 20:09


   
查實只係試過打去上水有真人接聽!應該補返啲資料即刻過到個喎!

via HKEPC Ionic Reader v1.4.2 - iPhone

TOP

回覆  jbnlok
打電話去旺角只有秘書台聽,
現在係旺角一樓等緊,超無奈!
dogdoghk 發表於 2016-11-28 20:09


舊台仲未斷線?

TOP

回覆 1187# 貧果
做完了,重新排過30/11mnp,
舊台無斷線,其實搞點就ok

TOP

回覆 1188# dogdoghk

一係CSL無入單, 一係對方未拍機放卡. 所以啟動唔到.

TOP

回覆 1189# 貧果
前者居多

TOP