avataryu 當前離線
進階會員
咁我算比較好彩,先係荃灣問得绿卡,但冇帶大卡所以冇轉到,有日出開旺角就上去試問有冇紅卡,話有就跟手出 ... ken8888 發表於 2016-11-28 16:24
TOP
BoredAtWork 當前離線
中級會員
你可去出面買㗎 ken8888 發表於 2016-11-28 17:05
jbnlok 當前離線
邊到有貨? BoredAtWork 發表於 2016-11-28 19:10
師姐今次邊間做?師姐點嘅款?認住認住 了因 發表於 2016-11-28 17:06
dogdoghk 當前離線
回覆 jbnlok 打電話去旺角只有秘書台聽, 現在係旺角一樓等緊,超無奈! dogdoghk 發表於 2016-11-28 20:09
貧果 當前離線
KABAYAN 50劵 賣48