回覆  takeoto


    #1133 提及 "可能資訊太多/太亂,令到好多人都誤會了!!  "

你不如"假設"所有卡都係$0 ...
kens4 發表於 2022-3-7 16:49


你不如"假設"所有卡都係$0 ... <- 而家就係呢個假設唔成立...
張咭有錢係入面而我地無可能知道裡面既係 可用餘額 定 BONUS..

TOP

引用以上2位,即刻充$20試下先

TOP

本帖最後由 ze123 於 2022-3-7 17:11 編輯
我MNP送既剩返$33,即是我要買劵增值至可射出去?
如我買$20劵(增值後有$26),加埋本身送果$33,合共有$59,咁 ...
takeoto 發表於 2022-3-7 16:16



    only $20 is real money, all else are bonus. bonus cannot shoot.
Min. $10 balance, -0.2 fee
balance available for shoot =20-10-0.2 = $9.8
can shoot $5 or multiples of $5.
Therefore only can shoot= $5

TOP

only $20 is real money, all else are bonus. bonus cannot shoot.
Min. $10 balance, -0.2 fee
ba ...
ze123 發表於 7/3/2022 16:57


即是增值左既面額至可以射(唔計增值送果D)而且射一次扣$0.2,同埋射完要有至少要剩返$10?

TOP

即是增值左既面額至可以射(唔計增值送果D)而且射一次扣$0.2,同埋射完要有至少要剩返$10? ...
takeoto 發表於 2022-3-7 17:05


yes.

TOP

回覆 1151# wuchihangfox


    張咭有錢係入面而我地無可能知道裡面既係 可用餘額 定 BONUS..   <--- 應同!!

所以我當$0

TOP

本帖最後由 takeoto 於 2022-3-7 17:27 編輯
yes.
ze123 發表於 7/3/2022 17:08



    開始明白點玩....

成功轉左$5.thank you!

TOP

回覆 1157# takeoto


    你A卡SHOOT完$5去B卡, 但B卡唔能SHOOT返$5去A卡(因為唔夠錢)

TOP

我MNP送既剩返$33,即是我要買劵增值至可射出去?
如我買$20劵(增值後有$26),加埋本身送果$33,合共有$59,咁 ...
takeoto 發表於 2022-3-7 16:16


似乎係原本跟卡呢個38蚊係唔可以射
事後增值嗰啲  就可以射囉

TOP

回覆  takeoto


    你A卡SHOOT完$5去B卡, 但B卡唔能SHOOT返$5去A卡(因為唔夠錢)
kens4 發表於 7/3/2022 17:20


呢個知道,因為卡B余額都係送既~不過冇關係,因為卡B都係主號,遲下都要增值

TOP