我張 Hello顯示csl 3G

TOP

你咁得意既,顯示PCCW唔要,要顯示hello,難道你想證明比人知你用hello賓賓卡? ...
indyyeung 發表於 2016-11-27 14:48



    我係想換nano咭, 冇諗過連台名都轉埋!

TOP

本帖最後由 留白兄 於 2016-11-27 19:08 編輯

回覆 1139# jbnlok


賓, 印應該好難搵 無謂向難度挑戰
邊間就唔講喇 #1爬下文啦

TOP

回覆 1142# rhino


唔好要囉

TOP

回覆  jbnlok


賓, 印應該好難搵 無謂向難度挑戰
邊間就唔講喇 #1爬下文啦 ...
留白兄 發表於 2016-11-27 19:07


你竟然叫祖師姐爬文。大膽。

TOP

旺角做紅色3合1sim,
應該今日(27/11) 12點-14點mnp,
由數碼通儲值卡轉,到現在都沒有轉,
hotline 又打唔通,超無奈!

TOP

回覆 1145# 了因


無計
唔想講 呢輪epc講乜死乜 無謂連累大家以後無得玩呢張卡
多謝依鬆先

TOP

回覆 1146# dogdoghk


179179打唔通?
我打親都好快聽

TOP

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP

回覆 1144# 留白兄


   我有留意新個張係Hello nano 咭。 由於唔係即時生效, 我返到屋企先知台名變咗做hello.
其實主要目的係要nano咭, 台名就冇所謂啦!

TOP