要去溝通100 營業廰先得
chris230725 發表於 2016-5-14 11:40
唔係間間溝通100都係自營店

TOP

剛剛同朋友響國貿店搞掂左

TOP

回覆 959# suiyan

係舊式"兩個帳期"唔用就收5蚊保號費

TOP

剛剛同朋友響國貿店搞掂左
travelntravel 發表於 2016-5-14 15:36

搞掂咗實名/換卡?

TOP

剛剛同朋友響國貿店搞掂左
travelntravel 發表於 2016-5-14 15:36



請問是轉nano卡?定只是實名?thx

TOP

請問是轉nano卡?定只是實名?thx
ckc2003 發表於 2016-5-14 19:17


實名only

TOP

嘩~~~!!
好貴呀!!!
1號閒人 發表於 2016-5-14 14:00



    之前好平架咩? 唔係不嬲都68蚊0餘額, 十幾蚊餘額計番7X蚊都OK LA
我個號碼4X蚊餘額都比左100左右

TOP

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP

咁你張咭只要仲有餘額,就一世有效兼唔使畀月費,又真係唔錯...... ...
1號閒人 發表於 2016-5-14 22:58



    我都係跟大家去買"大學生"既卡咋
唔清楚係咪仲有平D

TOP

我都係跟大隊買"大學生"既卡, 不過剩返D no.真係嘛嘛地

TOP