卡巴最近變佛係,好似唔想做咁,可能都唔會反擊了.
ze123 發表於 2020-10-23 13:54


卡巴係屬於帝國.... 帝國一定會反擊..

TOP

卡巴係屬於帝國.... 帝國一定會反擊..
jajalam 發表於 2020-10-23 14:03



    帝國如果肯繼續做mnp,咁$100 三個月無限2Mb 其實都ok.
不過已經變成佛系,唯有byebye.

TOP

帝國如果肯繼續做mnp,咁$100 三個月無限2Mb 其實都ok.
不過已經變成佛系,唯有byebye. ...
ze123 發表於 2020-10-23 14:09



帝國就是帝國.. 擁有龐大的官僚系統

轉個彎都唔係容易嘅事..

TOP

想問問各位師兄, 邊間百佳可以用自己取卡自助埋單, 唔使排隊經姐姐比錢?
用慣左自助, 已經唔想排隊..

TOP

提示: 該帖被管理員或版主屏蔽

TOP

提示: 該帖被管理員或版主屏蔽

TOP

想問下登記咗係咪可以直接去門市攞?
偉偉偉 發表於 2020-10-23 16:18



   回錯POST

TOP

回錯POST
貧果 發表於 2020-10-23 16:38



    Sorry同一時間太多回覆!

TOP

剛測試下載得1.5m,仲衰過卡巴人 ( 北區 )
Shiyanwen 發表於 2020-10-23 00:54


在聯和墟有5m

TOP

帝國就是帝國.. 擁有龐大的官僚系統

轉個彎都唔係容易嘅事..
jajalam 發表於 2020-10-23 14:31



    只要卡巴肯做返mnp唔好變成佛系就得啦.

TOP