jajalam 當前離線
中級會員
卡巴最近變佛係,好似唔想做咁,可能都唔會反擊了. ze123 發表於 2020-10-23 13:54
TOP
ze123 當前在線
冰寒壁壘
進階會員
卡巴係屬於帝國.... 帝國一定會反擊.. jajalam 發表於 2020-10-23 14:03
帝國如果肯繼續做mnp,咁$100 三個月無限2Mb 其實都ok. 不過已經變成佛系,唯有byebye. ... ze123 發表於 2020-10-23 14:09
SYW 當前離線
偉偉偉 當前離線
貧果 當前離線
KABAYAN 50劵 賣48
想問下登記咗係咪可以直接去門市攞? 偉偉偉 發表於 2020-10-23 16:18
回錯POST 貧果 發表於 2020-10-23 16:38
jimmychuichui 當前離線
初級會員
剛測試下載得1.5m,仲衰過卡巴人 ( 北區 ) Shiyanwen 發表於 2020-10-23 00:54
帝國就是帝國.. 擁有龐大的官僚系統 轉個彎都唔係容易嘅事.. jajalam 發表於 2020-10-23 14:31