我轉咗 App 後連數據都上唔返, 可以點搞?

TOP

終於收到SMS唔support ##107#
app冇乜特別,係唔可以用p/w log-in有啲煩

TOP

apps唔見751plan, 冇得[歡樂通宵]?
[當然用sosim, DIY, 都唔會用751, 只係舉例]

TOP

apps唔見751plan, 冇得[歡樂通宵]?
[當然用sosim, DIY, 都唔會用751, 只係舉例] ...
1個閒人 發表於 2022-1-28 00:17


佢只係無寫歡樂通宵;實測由23:00開始至今都無扣使用量

TOP

我裝了  無數據 或 wifi ,個apps 係用唔到...  係大問題  以前只要打到code便可增值 查閱, 現在...... 唉

TOP

本帖最後由 kypywk 於 2022-1-28 15:45 編輯
我裝了  無數據 或 wifi ,個apps 係用唔到...  係大問題  以前只要打到code便可增值 查閱, 現在...... 唉 ...
lauming 發表於 2022-1-28 15:04



呢樣真,一大缺點。誇張D就似齊輕舟D戲,太陽能電筒XD
無Data想買,咁我無data開apps又點買呢?!

TOP

以前萬能卡(送超市券年代),係可以經櫃員機增值 好似$5或$10都得,最簡單就用電話打CODE.

TOP

不過網頁暫時仲見可以用電話打CODE 增值, 已用唔到##107#.

TOP

以進為退!

以為進步,實為退 !

TOP

依家已經停哂打code? 定係仲可以用?

TOP