回覆 99# hkcslcmcc

Thanks, ching

TOP

回覆  handsome_guy


  Yes, $10  is ok.
vwethk 發表於 2015-12-8 08:37


thank you

TOP

張卡太揚佢話無啦啦多左成百個香港人

TOP

本帖最後由 JIMillim 於 2015-12-9 00:21 編輯
張卡太揚佢話無啦啦多左成百個香港人
bbsunny 發表於 2015-12-8 11:26 PM

關咩事?鬼叫班電訊商吸血性加價, 搞到係人都搵窿捐
我本身用緊中移儲值卡都想轉, 係唔知d儲值額可唔可轉埋過去...

TOP

MY FRIEND係巴基斯坦咭
cct1978 發表於 2015-12-7 00:05



    師兄,請問My friend 幾錢一分鐘呀,充值有冇錢送呀?

TOP

本帖最後由 anthonyko 於 2015-12-9 12:27 編輯

我想問下ching 依張卡用唔用到一卡二號?

Sorry....原來已經冇左一卡兩號....

TOP

師兄,請問My friend 幾錢一分鐘呀,充值有冇錢送呀?
yee183 發表於 2015-12-9 10:55

用卷充多30%

TOP

師兄,請問My friend 幾錢一分鐘呀,充值有冇錢送呀?
yee183 發表於 2015-12-9 10:55

用卷充多30%
http://www.hk.chinamobile.com/en ... nd-pakistan-4g.html

TOP

Kabayan 儲值卡,充值有冇30% ?

TOP

本帖最後由 QAFHK 於 2015-12-9 22:44 編輯
用卷充多30%
cct1978 發表於 2015-12-9 21:40




my firend 用 Rekanan 券充嗎?
只得 巴基 my friend 有 30%?
唔知九龍區邊度會容易搵到 巴基 my friend 4G 卡賣?

TOP