suiyan 當前離線
進階會員
TOP
jc917 當前離線
simsimsim 當前離線
Banned
eeeuser 當前離線
我3部都係4.4.2,okay的。 你用緊5.0嗎? suiyan 發表於 2015-6-16 12:37
sfb656 當前離線
中級會員
邊度有5.0下載? sfb656 發表於 2015-6-16 13:17
mdws2002 當前離線
Moderator
你們的2.0.7版app有冇問題,我開親都係黑屏,重裝都係咁 Siri 發表於 2015-6-15 16:11