本帖最後由 vaio 於 2019-10-5 12:44 編輯
人臉識別來了,睇死從化卡又屈多一次實名大封殺
小明又要准俾上廣州了 ...
dcpad 發表於 2019-9-28 08:28


開卡嗰陣都已經實咗名,相都影埋。
開新號先要人面識別,點解要實多次名?

其實呢張卡嘅核心價值所在,只係零月租用嚟綁啲大陸必須要電話號碼嘅服務。
mdws2002 發表於 2019-10-3 07:39


我只需要個大陸號碼用嚟開銀行戶口,淘寶,返大陸玩嗰陣比錢。唔想唱啲仲霉過梅菜嘅人仔
至於上網,我用嘅自由烏比$15一日都已經好夠用

TOP

最近有無停機潮?

TOP

回復 rebmup

應該長期有,師兄等多一兩日先。

via HKEPC Reader for Android
taingaukwai 發表於 2019-10-2 10:18



    已經證實無左了!簽左一個月,未用過,就無哂!

TOP

想問充流量, 是否最平係TB 人仔2.5 1G
因為今個月開始無遊戲玩, 無流量送, 先謝

TOP

準備要上去整電話卡
想問下 呢張卡 最近有咩流量優惠 即日來回用

TOP

回復 10779 #rebmup

广东移动签到送流量又返来啦,之前签落果D流量都仲响處,無reset

via HKEPC Reader for Android

TOP

唔知簽到幾時又會突然無咗


回復 rebmup

广东移动签到送流量又返来啦,之前签落果D流量都仲响處,無reset

via HKEPC Reader for Andr ...
samc3838 發表於 2019-11-1 10:34

TOP

呢個帖死而不僵

TOP

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP

TOP