提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP

順丰電話騙徒幾有組織同過程有幾複雜你知唔知?
同啲要執到人張舊卡套先做到嘢嘅低能賊邊有得比呀 ...
enzyme 發表於 2016-5-6 15:09



任何低能野可以好有組織咁搵大錢

TOP

省系統堅傻0左~申請扣完$30 睇下有冇“4g服務“
睇到$0月租500m???

有冇人夠膽買$280 11GB?
佢 ...
kannet 發表於 2016-5-5 12:00


ching,移動係咪已扣30蚊??
如果係,我估計係因已扣30蚊所以顯示0蚊,另到2099意思係依個套餐係每月扣咗30蚊嘅前提下先會成立,所以估計移動唔會容許依D咁低級嘅錯誤,只係大家對字面上嘅理解有不同,不過我都係估計啫,到6月就會知道答案

TOP

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP

本帖最後由 kannet 於 2016-5-6 19:30 編輯
ching,移動係咪已扣30蚊??
如果係,我估計係因已扣30蚊所以顯示0蚊,另到2099意思係依個套餐係每月 ...
格拉底 發表於 2016-5-6 15:49


唔係喎~從化卡我開通0左5蚊月流量,係會show住 5蚊出來~
一卡兩號神州行15蚊月租又係一定會show 出來~
我依家再試按申請apps內既月流量仲攪笑~ 唔比我申請~
不過又唔display 退租比我揀~正常係有得下個月改plan/退租~
依家一定係舊500mb 頂住0左~應該係舊plan code,唔係2016 plan,
我諗要客服入系統取消先可以申請新2016 plan~
當然我扮唔知睇埋下個月點先算~
佢發現又修正到我大不了月結前退租~

螢幕快照 2016-05-06 19.24.29.jpg
------------------------
螢幕快照 2016-05-06 19.24.44.jpg
------------------------

螢幕快照 2016-05-06 19.24.59.jpg

TOP

啱啱買左張
入面有$24
賣$99
但我部G4剩係support 2g

TOP

請問你地係香港收唔收到信號架?
我買左2張卡 開左數據漫遊上唔到網,雖然唔會係香港上
但打到電話的

TOP

唔係喎~從化卡我開通0左5蚊月流量,係會show住 5蚊出來~
一卡兩號神州行15蚊月租又係一定會show 出來~ ...
kannet 發表於 2016-5-6 19:27



    講真30蚊唔係多,真係可以試下。同埋我都開咗個20蚊嘅2016版係有顯示嫁

TOP

請問你地係香港收唔收到信號架?
我買左2張卡 開左數據漫遊上唔到網,雖然唔會係香港上
但打到電話的 ...
招搖仔 發表於 2016-5-6 22:22


    因為太多版,印象中見有師兄提過香港收到漫游訊息,即本港電訊商,可以打接電話,收發短訊,但唔會自動上到網。
(有錯請代修正)

TOP

因為太多版,印象中見有師兄提過香港收到漫游訊息,即本港電訊商,可以打接電話,收發短訊,但唔會 ...
irhk 發表於 2016-5-6 23:45



    哦 即係香港漫遊 只係包通話同短信 不包數據
我只係想證實下

TOP