h5n1abc 當前離線
中級會員
TOP
dlyk 當前離線
HelloOcean 當前離線
Banned
atwy 當前離線
進階會員
想問一下一年後再開一個新plan 張卡係唔係會延長返一年 因為我見用增值劵只會延長1/3個月 今日轉左個去 用 ... 最憎改名 發表於 2022-2-21 21:11
$20劵被炒貴哂就無必要用HKMOBILE 最多養號 另搭年卡 HelloOcean 發表於 2022-2-22 17:09
lolai 當前離線
takeoto 當前離線
貴極咪16~17。 再高咪網上1對1增,而且方便省時省脚骨力。 我相信各儲值卡一兩年內都會停用高成本的增值 ... lolai 發表於 22/2/2022 22:46
最憎改名 當前離線
hkmobile增值劵面額有冇得揀?還是剩得$20? via HKEPC IR Pro 3.6.1 - Android(3.3.1) takeoto 發表於 2022-2-23 00:41
貴極咪16~17。 再高咪網上1對1增,而且方便省時省脚骨力。 我相信各儲值卡一兩年內都會停用高成本的增值 ... lolai 發表於 2022-2-22 14:46
上網見有買20送6同買100送30 最憎改名 發表於 23/2/2022 09:24