去客服問又話已經實左, 但睇唔到名, 要拎身分証去認証先會睇到.
我到底實左未?
佢話SMS "SM" 去 10086 就知. 但我係香港呢.

TOP

依~咁樣唔知可唔可以開到一卡雙號個4g呢~
kannet 發表於 2016-5-5 11:04



    有link係開4G?唔係要搵客服開?

TOP

去客服問又話已經實左, 但睇唔到名, 要拎身分証去認証先會睇到.
我到底實左未?
佢話SMS "SM" 去 10086 就知 ...
mcdull 發表於 2016-5-5 11:06



    下載"廣東移動10086"手機應用程式
開啟並登陸
按入最下左手面的"實名登記"再按"確定"
跟住按入右手面的"更多"
然後查詢"號碼資料"
就會你的姓名及證件號碼如A123******

TOP

本帖最後由 kannet 於 2016-5-5 11:18 編輯
有link係開4G?唔係要搵客服開?
sa37052005 發表於 2016-5-5 11:09


正常系統係開$20以上流量plan 會升4g~
不過深圳系統話做唔到嘛~
用省系統又唔知得唔得~不過佢0的plan 貴0的既~

螢幕快照 2016-05-05 11.13.07 AM.png

螢幕快照 2016-05-05 11.17.53 AM.png

TOP

本帖最後由 kannet 於 2016-5-5 12:04 編輯

螢幕快照 2016-05-05 11.56.06 AM.png

省系統堅傻0左~申請扣完$30 睇下有冇“4g服務“
睇到$0月租500m???

有冇人夠膽買$280 11GB?
佢真係傻0左,
咁張卡就有11GB(每月$0 11GB)到2099年~

如果用張從化卡買一次 11GB~

TOP

省系統堅傻0左~申請扣完$30 睇下有冇“4g服務“
睇到$0月租500m???

有冇人夠膽買$280 11GB?
佢 ...
kannet 發表於 2016-5-5 12:00



    依家仲煩緊點充值

TOP

依家仲煩緊點充值
sa37052005 發表於 2016-5-5 12:39


我係用香港代充>支付寶>apps 充值(依家做緊充100入帳106)

TOP

好想法。
我有一張卡上手的大陸同胞開通過 15分鐘通話plan。
到了今時今日, 果個每月15分鐘都仍然係度, ¥0月租, 每月有15分鐘。

TOP

本帖最後由 sa37052005 於 2016-5-5 13:00 編輯
我係用香港代充>支付寶>apps 充值(依家做緊充100入帳106)
kannet 發表於 2016-5-5 12:48



    有冇好介紹?冇用過TB代充⋯⋯同埋唔係話要實名同大陸卡先用到支付寶?我唔知點喺大陸開acc

TOP

有冇好介紹?冇用過TB代充⋯⋯同埋唔係話要實名同大陸卡先用到支付寶?我唔知點喺大陸開acc ...
sa37052005 發表於 2016-5-5 12:51



    支付寶我一早實名同link 住大陸bank~
所以唔知依家咩手續~

TOP