mcdull 當前離線
慳得一蚊得一蚊 呃得一分得一分 ...
特級會員
TOP
sa37052005 當前離線
中級會員
依~咁樣唔知可唔可以開到一卡雙號個4g呢~ kannet 發表於 2016-5-5 11:04
kklam 當前離線
去客服問又話已經實左, 但睇唔到名, 要拎身分証去認証先會睇到. 我到底實左未? 佢話SMS "SM" 去 10086 就知 ... mcdull 發表於 2016-5-5 11:06
kannet 當前離線
有link係開4G?唔係要搵客服開? sa37052005 發表於 2016-5-5 11:09
省系統堅傻0左~申請扣完$30 睇下有冇“4g服務“ 睇到$0月租500m??? 有冇人夠膽買$280 11GB? 佢 ... kannet 發表於 2016-5-5 12:00
依家仲煩緊點充值 sa37052005 發表於 2016-5-5 12:39
suiyan 當前離線
進階會員
我係用香港代充>支付寶>apps 充值(依家做緊充100入帳106) kannet 發表於 2016-5-5 12:48
有冇好介紹?冇用過TB代充⋯⋯同埋唔係話要實名同大陸卡先用到支付寶?我唔知點喺大陸開acc ... sa37052005 發表於 2016-5-5 12:51