QAFHK 當前離線
進階會員
沙田廣場有間舖有賣 1樓向城門河果邊 但HEHE, HAHA新SIM卡增值都係全部原價 上個月買果張HEHE得2合1 ... wilson_wong 發表於 2017-2-3 14:57
TOP
nikon_fans 當前離線
中級會員
wilson_wong 當前離線
初級會員
2 in 1 ? 啲貨咁舊? 睇黎銷情唔係咁好 QAFHK 發表於 2017-2-3 22:49
personc 當前離線
38+10 taison 發表於 2017-2-3 17:45
jbnlok 當前離線
不嬲都係咁樣 尋日無開門 yamtw 發表於 2017-2-3 20:06
TE7489 當前離線
Banned
yamtw 當前離線
https://www.google.com.hk/imag
咁咪冇數賓refill賣囉...只得數印...而且應該係賣正價? jbnlok 發表於 2017-2-3 23:55
火雲邪神 當前離線
eh123456 當前離線