沙田廣場有間舖有賣
1樓向城門河果邊

但HEHE, HAHA新SIM卡增值都係全部原價
上個月買果張HEHE得2合1 ...
wilson_wong 發表於 2017-2-3 14:57

2 in 1 ? 啲貨咁舊?
睇黎銷情唔係咁好

TOP

kabayan $50 refill 賣 $46

TOP

2 in 1 ? 啲貨咁舊?
睇黎銷情唔係咁好
QAFHK 發表於 2017-2-3 22:49



我開左張卡先見到只係2合1

不過純粹分享地點比各位師兄師姐
如果急要同埋地點方便的話
可以係果邊用原價買

TOP

38+10
taison 發表於 2017-2-3 17:45


Thx Ching! Is this card still have 2g/7day free data when opens?

TOP

不嬲都係咁樣
尋日無開門
yamtw 發表於 2017-2-3 20:06



咁咪冇數賓refill賣囉...只得數印...而且應該係賣正價?

TOP

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP

咁咪冇數賓refill賣囉...只得數印...而且應該係賣正價?
jbnlok 發表於 2017-2-3 23:55

上次同你講果間。
有我買數記卡時,佢第一
  句已經問,要印印定賓賓?

TOP

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP

Smartone 既 "寬頻及話音儲值咭", 面值 $48 或 $80, 請問邊度買有得平 ?
Thank you very much

TOP