佢講不能叉滿, 唔係叉唔叉到..
咁你有冇發覺個手制唔係 100% 電 ?
鴨蛋妹 發表於 2025-6-8 13:20



    我set90%
差唔滿仲好

TOP

本帖最後由 madebyp90 於 2025-6-8 14:49 編輯

Uploaded_via_HKEPC_IR_Pro_iOS(FABDA).jpg

完全唔明點解有人話熱

Tv dock係,上到40c(室溫28c)
手提mode 冇嘢

via HKEPC IR 5.1.14 - iOS(5.1.1F)

TOP

無預訂, 想 walkin 買不過看來要等多一陣

剛剛去太古 Apita 都無貨

TOP

無預訂, 想 walkin 買不過看來要等多一陣

剛剛去太古 Apita 都無貨
card_captor 發表於 2025-6-8 13:59


唔急啦, 我都係邊食花生邊觀望, 反正無咩KILLER GAME出左好想玩. MKW 睇片都係好一般.

我最多買左係下載版既RETRO遊戲, ARCADE ARCHIVES 個堆. 因為STEAM無, 焗住一係SW1 SW2 玩,一係PS4玩. PS4都成幾年無開過了.

TOP

唔急啦, 我都係邊食花生邊觀望, 反正無咩KILLER GAME出左好想玩. MKW 睇片都係好一般.

我最多買左係下載 ...
top8man 發表於 8-6-2025 14:06



    我都係差不多, 本身唔太 "好" MK.. 佢又無哂大作.
比較期待 pokemon
另外仲有隻雷頓教授, 佢走數走到今日..

TOP

我都係差不多, 本身唔太 "好" MK.. 佢又無哂大作.
比較期待 pokemon
另外仲有隻雷頓教授, 佢走數走 ...
card_captor 發表於 2025-6-8 14:21



    mk每一代只會出一隻
就值得買

而家生存模式直頭係大亂鬥
少啲心機都贏唔到第一

TOP

最離谱係百X滙,剩機版價係保護貼加多一年保保養,盛為4650!
法老 發表於 2025-6-7 23:56


呢間野不嬲都帶頭做炒家, 所以我好多年都冇幫襯佢

TOP

呢間野不嬲都帶頭做炒家, 所以我好多年都冇幫襯佢
aichun 發表於 2025-6-8 14:43



    第一日冇得炒
uny/衛訊都有原價
連登大把人買到

TOP

第一日冇得炒
uny/衛訊都有原價
連登大把人買到
madebyp90 發表於 2025-6-8 14:50



    佢地買到, 咁我地咪買唔到 XD

TOP

我set90%
差唔滿仲好
madebyp90 發表於 2025-6-8 13:21



    諗緊會唔會係設定個度. SET 叉唔滿.
所以手制都係叉唔滿.

TOP