本帖最後由 akitohk 於 2025-6-6 21:23 編輯
落咗訂真係焗食無計
aichun 發表於 2025-6-6 20:25


我4月中確定左老任個名額後就退左訂(蝕左廿蚊手續費)
朋友都係5月頭apita 訂左之後就退左訂,
雖然蝕廿蚊,但我地都係卡4%補返有突仲免骨
依家真係好彩無因為唔想煩而無退

TOP

So far 睇到以下:

無真hdr, 屏的亮度低過正常
Dock mode 熱
手制跟sw1 一樣設計,未來可能會漂移 ...
top8man 發表於 2025-6-6 15:56


任天堂個三條友, 話手制重新設計, 應該唔會再發生呀...

DOCK MODE 可能要加多把風扇, 同埋唔行 4K 可能要

TOP

香港任記官網宜家呢一刻都係任買
重免費送貨
也可以用信用咭、Alipay
一定有保養
佢堅持京東咪由佢囉
反 ...
kenny_lkn 發表於 2025-6-6 17:45


仲駛唔駛要 50小時或會員?

佢地都有貨? 應該寄 D 返日本賣啦.....

TOP

周街都係貨,啱啱先walk in買左部,仲可以用信用卡比賺多小小回贈
rickson02 發表於 2025-6-6 17:56



    有冇食骨 ? 有冇收 CHARGE ?

TOP

3750*4%=$3600
二手都係咁上下

而家出邊都係$3500-3600

via HKEPC IR 5.1.14 - iOS(5.1.1F) ...
madebyp90 發表於 2025-6-6 20:14


信用卡4%?邊間?
或出面有3500-3600?

TOP

3750*4%=$3600
二手都係咁上下

而家出邊都係$3500-3600

via HKEPC IR 5.1.14 - iOS(5.1.1F) ...
madebyp90 發表於 2025-6-6 20:14



    其實唔止, 減左 4% 係 3600. 但呢 3600 簽卡都仲有積分計.
如果同樣 CASH 3600.
都係信用卡抵 D, 仲可以下個月先找.

如果出新卡, 簽脹就慳左一大截.

TOP

直消 即係咩?
top8man 發表於 2025-6-6 19:37



    WEB NAME

TOP

可以用電話代替.....

TOP

仲駛唔駛要 50小時或會員?

佢地都有貨? 應該寄 D 返日本賣啦..... ...
鴨蛋妹 發表於 2025-6-6 09:25 PM

唔洗50小時唔洗Switch Online會員
淨係要Nintendo account(會員),免費任開
不過你會買咩?

via HKEPC Reader for Android

TOP

本帖最後由 ihmcjacky 於 2025-6-6 22:12 編輯

回覆 806# kenny_lkn
多謝你嘅資訊先,但啲語氣又唔洗咁激動嘅,啱啱睇任記係有得買,我又唔係事必要喺京東買

TOP