我分別係某玩具倉(Full pay)同某直銷網($600訂)落單, 倉早幾日已facebook通知所有分店當日9點開鋪可以憑QR code拎機, 11點開始仲可以walkin即場買機, 另一間由原本先落訂先處理到依家叫所有人當日中午1點後先來排隊先到先拎機, 到時要食一件骨之餘尾數仲要到時先比, 每張單快則碼搞你3-4分鐘, 慢則到時啲骨都唔夠貨到時又要左揀右揀, 無返5-10分鐘都搞唔掂一張單, 雖然話會開到凌晨12點, 不過假如我夜晚11點幾先去排, 唔知到時又會點安排......

TOP

我分別係某玩具倉(Full pay)同某直銷網($600訂)落單, 倉早幾日已facebook通知所有分店當日9點開鋪可以憑QR  ...
erickkk 發表於 2025-6-4 10:13


仲要食骨? 今次肯定炒唔起喎。

TOP

回覆 702# top8man

佢啲骨好明顯係幫佢自己清舊貨, 跟指定某些Amiibo同Switch 1 game都得, 最平只需要加$50買隻Amiibo

TOP

友X今朝出哂email有廿部淨機現貨開售,頭水應該無得炒

TOP

友X今朝出哂email有廿部淨機現貨開售,頭水應該無得炒
Thinking 發表於 2025-6-4 12:20


今早問左華強北店

佢話炒唔起,平收。

TOP

本帖最後由 Thinking 於 2025-6-4 16:23 編輯

LBuy今晚去Moko排隊買機(限68名),又送行李箱,又送套同特典,咁啲人之前同佢訂嚟做乜

TOP

大家估下,收機後有多人會唔知,或者手痕,去撕走官方一早貼上的屏幕貼?

TOP

TOP

TOP

Switch 2 好多人已經係 carousell 賣廣告放機
top8man 發表於 2025-6-3 12:22


見有人放5000孖車版, 祝佢好運

TOP