kjky 當前離線
進階會員
TOP
亞基拉 當前在線
hehaya 當前離線
回覆 亞基拉 想問下藍店係咪只收現金(佢EMAIL有寫但都想問下) hehaya 發表於 2022-5-6 17:04
cheungliu 當前離線
初級會員
可能炒家唔想食 gt7, 太難放, 所以炒家唔抽 gt7 bundle 同埋我覺得 sony 出貨量其實係夠比用家, 只係比炒 ... kjky 發表於 2022-5-6 16:50
m_m 當前離線
akitohk 當前離線
特級會員