唔知關唔關停售俄羅斯, d 機轉晒返日本同香港, 明顯打仗後係多左機

TOP

我都覺得一係少人抽GT7 bundle, 一係就GT7 bundle 數量比淨機多好多, 我抽咗好多次淨機都吾中. 上個月我又抽淨機再搵個friend幫手抽GT7 bundle, 佢第一次抽即中(我都係吾中)

而且落藍店攞機好似淨係得GT7 bundle, 開晒單連s/n一袋一袋pack好晒擺喺度, 去到比單即攞一袋走

TOP

本帖最後由 kjky 於 2022-5-6 16:57 編輯

可能炒家唔想食 gt7, 太難放, 所以炒家唔抽 gt7 bundle

同埋我覺得 sony 出貨量其實係夠比用家, 只係比炒家買左好多貨, 睇返條 link
https://www.hktvmall.com/hktv/zh/search_a?keyword=ps5
根本有價無市, hold 晒d 機係貨倉

TOP

回覆 32# 亞基拉


    想問下藍店係咪只收現金(佢EMAIL有寫但都想問下)

TOP

回覆  亞基拉


    想問下藍店係咪只收現金(佢EMAIL有寫但都想問下)
hehaya 發表於 2022-5-6 17:04


我個間係, 8達通都吾收....

TOP

回覆 35# 亞基拉


   
咁應該係了

TOP

回覆  亞基拉


    想問下藍店係咪只收現金(佢EMAIL有寫但都想問下)
hehaya 發表於 2022-5-6 17:04

封信講明只收現金

via HKEPC IR Pro 3.6.1 - iOS(3.0.0)

TOP

可能炒家唔想食 gt7, 太難放, 所以炒家唔抽 gt7 bundle

同埋我覺得 sony 出貨量其實係夠比用家, 只係比炒 ...
kjky 發表於 2022-5-6 16:50

聽講店攞機都要食d 賣唔哂的game
而家佢就當是食骨plan 直接賣俾你,唔駛經藍店

via HKEPC IR Pro 3.6.1 - iOS(3.0.0)

TOP

出o左都成年…,準備出修正版。

TOP

幫朋友抽左年半,不過我唔係次次抽
ps+個邊剩機岩岩抽中左
終於

好彩藍店個邊有打黎問
因為真係去左junk mail

TOP