會唔會顯咭唔夠力,我之前用960 gtx開唔到高清,換左顯咭就無事。。
kkli2002 發表於 2020-1-4 17:47



    我用AUSU 1050tx, 要升?

TOP

試下先調到頭盔最緊, 再再小幅移上移下頭盔, 或調鏡內前後距,較下瞳距,所謂sweetspot你當係搵焦點。 ...
grxgr 發表於 2020-1-5 10:12



    Oh, 難搵過G點...

TOP

回覆  Programmer

我一開始睇VR都以為會好清 2k, 4k 但慢慢發現現今VR畫質冇想像中好 ...
vbe71530 發表於 2020-1-5 01:40



    Yup, 有少少後悔

TOP

本帖最後由 勁爆小朋友 於 2020-1-19 22:47 編輯
Yup, 有少少後悔
Programmer 發表於 2020-1-19 20:57



我諗大家誤會應該好深

你試下將個頭控埋你個2k mon, 眼與mon相距 5cm, 見到既較果就係現今 LCD OLED 技術水平
既然係咁, 你認為咩外太空黑技術可以令 VR Headset 入面個 mon 仔可以出到60~70cm 距離觀看 2k mon 既效果?

要聞 mon 唔好玩 vr 喇, 有排你都滿意唔到, 當你 panel 技術有都未有 GPU 推得到

玩 VR 就係玩臨場感, 6 DOF 令你置身其中, 現時 OLED LCD 技術已經達到基本要求以上, 配合 gameplay 已經夠 immersive, 未至於做成樽頸

技術再進步當然係好事, 但距離第一代 VR 產品已經有好大改進

TOP

我諗大家誤會應該好深

你試下將個頭控埋你個2k mon, 眼與mon相距 5cm, 見到既較果就係現今 LCD OLED 技 ...
勁爆小朋友 發表於 2020-1-19 22:27



   
希望快d 進步.

TOP

屏幕用了 Samsung 獨家 AMOLED 技術,在裝置頂層面板加上了網格結構,減少像素之間的間隙達 50% ,令用家體驗到達 1,233ppi 的像素密度
呢個係假ppi.

但Sony 其實係7年前已經做到 2098ppi
https://www.androidauthority.com ... isplay-sony-254182/

台灣廠都話做到 2xxx... 睇下點.
https://www.roadtovr.com/int-ann ... isplay-vr-headsets/

TOP

眼與mon相距 5cm,應該係會乜都睇唔清,人眼最短對焦範圍係6.5cm。(有老花就65都未必清)

但話時話,o+而家跌到落us239,真係好抵。
如果你係好在意紗窗而又唔太介意sweetspot,真係同quest有得爭下市場。

TOP

Yup, 有少少後悔
Programmer 發表於 2020-1-19 20:57

所以我一直冇出手買

就算做到

一 對影片要求好高
片源唔多
8k,file自然好大

二 8k輸出
對顯卡要求話
自然就貴

via HKEPC IR Extreme 4.2.3 - Android(4.2.0)

TOP

Yup, 有少少後悔
Programmer 發表於 2020-1-19 20:57


睇windows menu, 你可以用bigscreen或付費vr desktop, 咁d字就清架喇,預設無得tune距離

TOP

眼與mon相距 5cm,應該係會乜都睇唔清,人眼最短對焦範圍係6.5cm。(有老花就65都未必清)

但話時話,o ...
cocteau 發表於 2020-1-20 02:01



    對焦距離可以用lens adjust.
同時焦距遠近亦可以用軟件較

TOP