本帖最後由 ts_bum 於 2024-8-18 21:16 編輯
請問如果睇AV VR 時LAG的話是否SETTING 上有問題?
還是只係部份8K 片源有事?
For Quest 3 Air Link
巳經用 ...
5afbi 發表於 2024-7-31 22:18


如果係用skybox, 行返WIFI 2.4G 就會冇事順暢!
skybox嘅怪問題我Q3都有行WIFI 5G lag到爆!

TOP

如果係用skybox, 行返WIFI 2.4G 就會冇事順暢!
skybox嘅怪問題我Q3都有行WIFI 5G lag到爆! ...
ts_bum 發表於 2024-8-18 21:13



    我d片放係NAS, 發覺Q3/Q2 用SMB connect, lag 到飛天, 用DLNA 就暢順.

TOP

回復 12 #awolswat

我用 SMB 睇 NAS 8K動作片好順喎。TS-464 Q2/Q3, Skybox.

via HKEPC Reader for Android

TOP

本帖最後由 ts_bum 於 2024-8-19 10:49 編輯
我d片放係NAS, 發覺Q3/Q2 用SMB connect, lag 到飛天, 用DLNA 就暢順.
awolswat 發表於 2024-8-19 09:29


我d片都係放NAS (DS918+ SMB), Q3 skybox行WIFI 5G (AX88U) 任何片都係 lag! 落返WIFI 2.4冇事 !

TOP

本帖最後由 latali 於 2024-8-19 10:35 編輯
我d片都係放NAS (DS918+ SMB), Q3 skybox行WIFI 5G (AX88U) 任何片都係 lag! 落返WIFI 2.4冇事 ! ...
ts_bum 發表於 2024-8-19 02:47


可能你設定有問題或有其他野干擾,我用ROUTER既USB 插HD做SMB,5G傳輸好順,ROUTER問題雖然係USB3,但WIFI傳去WIFI,只支援20MB/S,無得改,AUSU既好似有得改,不過你用NAS就應該唔關事。

TOP

我都係睇呢度教我用WIFI 2.4G先至唔lag!
https://forum.skybox.xyz/d/2021- ... g-videos-via-smb/43

TOP

想升級入手quest3 , 見price有寫行貨及水貨, 想問下香港有行貨嗎? 邊間代理?

via HKEPC IR 5.1.14 - Android(5.1.2F)

TOP

想升級入手quest3 , 見price有寫行貨及水貨, 想問下香港有行貨嗎? 邊間代理?

via HKEPC IR 5.1.14 - And ...
hkboy3000 發表於 2024-8-21 10:25


冇行...直接amazon 入好過, 買過Q2, Q3 都冇問題

TOP

之前日馬最平! 而家冇lu!
如果真係香港買就漢4貨!

TOP

之前日馬最平! 而家冇lu!
如果真係香港買就漢4貨!
ts_bum 發表於 2024-8-21 11:33

我都係咁諗, 比多一百幾十買個安心

via HKEPC IR 5.1.14 - Android(5.1.2F)

TOP