ts_bum 當前離線
進階會員
請問如果睇AV VR 時LAG的話是否SETTING 上有問題? 還是只係部份8K 片源有事? For Quest 3 Air Link 巳經用 ... 5afbi 發表於 2024-7-31 22:18
TOP
awolswat 當前離線
如果係用skybox, 行返WIFI 2.4G 就會冇事順暢! skybox嘅怪問題我Q3都有行WIFI 5G lag到爆! ... ts_bum 發表於 2024-8-18 21:13
iPAQ 當前離線
我d片放係NAS, 發覺Q3/Q2 用SMB connect, lag 到飛天, 用DLNA 就暢順. awolswat 發表於 2024-8-19 09:29
latali 當前在線
我d片都係放NAS (DS918+ SMB), Q3 skybox行WIFI 5G (AX88U) 任何片都係 lag! 落返WIFI 2.4冇事 ! ... ts_bum 發表於 2024-8-19 02:47
hkboy3000 當前離線
rockie577 當前離線
想升級入手quest3 , 見price有寫行貨及水貨, 想問下香港有行貨嗎? 邊間代理? via HKEPC IR 5.1.14 - And ... hkboy3000 發表於 2024-8-21 10:25
之前日馬最平! 而家冇lu! 如果真係香港買就漢4貨! ts_bum 發表於 2024-8-21 11:33