https://www.reddit.com/r/OculusQ ... _a_usbc_pd_or_qc30/
18w可以用但未必係頂
同埋好似會特登充唔滿保護舊電
Q3係明顯比較熱

Q3體感上燒電仲快過後期升頻既舊Q2
用大D夠力D既電無壞
但遲D又可能出好D既一體電/頭帶
有既用住先

TOP

本帖最後由 jehuty 於 2023-10-27 16:13 編輯

https://www.reddit.com/r/OculusQ ... ging_in_a_nutshell/

Quest 3­個充電機制咁搞鬼....
我感覺到過幾個月會出改善版解決PD或QC充電協議問題

TOP

Quest 3­個充電機制咁搞鬼....
我感覺到過幾個月會出改善版解決PD或QC充電協議問題 ...
jehuty 發表於 2023-10-27 16:10

其實應該後面會有更新攪好拒 , 初期用電效率未必優化得咁好

via HKEPC IRF 5.1.14 - Android(5.1.2)

TOP

估計其實係充電頭晶片問題,設計上應該係QUEST電量高時,會發出訊號比充電頭要求少D電壓,而電量低時會要求充電頭較高既電壓,主要問題應該係當Quest電量由高轉低時,一直插住充電頭仍然由保持較低電壓無轉為較高,就唔夠電壓將個電CHARGE番上去。 通常要拔一下再插番,充電頭先識用番高電壓。

唔用既時候低電壓可以CHARGE上去,但邊玩邊CHARGE,低電壓就唔夠力,只會越來越少電。

TOP

本帖最後由 top8man 於 2023-10-29 10:55 編輯

如有QUEST 2 / 3 及 Nintendo Switch, 可以試下. 成本幾十蚊, 就可以係巨屏玩Switch.

當然任何HDMI output 的遊戲機都可以. 但因為PS4 /5 / xbox 全部有remote play APP apk 可以裝入QUEST 2 / 3 做無綫投屏所以唔洗呢招. SWITCH 無REMOTE PLAY所以必須用外置USB TYPE C CAPTURE CARD 先得.


https://www.reddit.com/r/Quest3/ ... web2x&context=3

TOP

睇完你咁講我諗會唔會因為quest3太早出問題佢局住要認真fix連帶quest2差唔過75%問題都解決左,貪得意試下,
差唔多成半年無開過一開更新試上v60果然由差得番上去。証明我哥時覺得佢地 hea fix死口話系硬件問題唔肯fix系真

TOP

今時今日仲有人買🤭
2代個芒垃圾到睇壞眼
無故封左帳號乜game都冇晒

TOP

回覆 17# 237135201

而家FB 同Quest帳號分開

TOP

回覆  237135201

而家FB 同Quest帳號分開
t19922006 發表於 2024-1-26 15:00



    衰過一次仲唔夠咩,買兩部同小朋友一齊玩,佢夠膽死兩部都封我
而且玩一陣眼就矇,一分錢一分貨,依間野出既東西咪搞了。。。

TOP

今時今日仲有人買🤭
2代個芒垃圾到睇壞眼
無故封左帳號乜game都冇晒
237135201 發表於 2024-1-25 16:45

有冇玩老番?

TOP