M8是本人第一次买的大陆机,暂时相当满意。

不过,其外观,界面,multi-touch无可质疑是“参考”IP的设计,即使M8或其他PDA phone在功能,配置上逾越IP。
当然,自IP推出后,各大厂家几乎都有“参考”IP的嫌疑,这只可说明IP创意的伟大。

无须针对大陆机,M8是个好的开始,日本,台湾,韩国也是这样走过来的,从模仿,到品质,至创新,希望大陆慢慢走出“山寨”。

TOP

原帖由 haha88 於 2009-4-21 15:46 發表
M8是本人第一次买的大陆机,暂时相当满意。

不过,其外观,界面,multi-touch无可质疑是“参考”IP的设计,即使M8或其他PDA phone在功能,配置上逾越IP。
当然,自IP推出后,各大厂家几乎都有“参考”IP的嫌疑,这只可说明IP创意的伟大。

无须针对大陆机,M8是个好的开始,日本,台湾,韩国也是这样走过来的,从模仿,到品质,至创新,希望大陆慢慢走出“山寨”。

有些人說~一天山寨一世也是山寨~對國產咁多偏見~唔好飲自來水呀笨

TOP

原帖由 thefworld 於 2009-4-21 15:49 發表

有些人說~一天山寨一世也是山寨~對國產咁多偏見~唔好飲自來水呀笨

日,韩,台 没经历过山寨?笑话
windows 95是否山寨自Mac?
win ce 是否山寨自 Palm?

TOP

原帖由 haha88 於 2009-4-21 15:54 發表

日,韩,台 没经历过山寨?笑话
windows 95是否山寨自Mac?
win ce 是否山寨自 Palm?


香港人係咁嫁啦     對大陸人有偏見     咩都叫山寨

TOP

原帖由 wyman0210 於 2009-4-20 11:30 發表
copy新定義────3大廠設計大同小異  有牌子就叫有創意  大牌子抄人就唔叫copy

copy既新定義係 (無論是不是抄 , 大牌子都唔叫copy , copy只限於大陸機)
↑↑↑↑
以上定義係由此論壇某人在此區發言推論出來的 ...


唔駛講, 三隻都係抄.

TOP

原帖由 wyman0210 於 2009-4-20 15:39 發表


iphone同m8既相似度唔高囉
一眼分到

但連入面D ICON都抄呢

TOP

原帖由 Athlon神64 於 2009-4-21 17:53 發表

但連入面D ICON都抄呢


http://www.meizu.com/  自己睇下先啦

邊個 icon 係抄 iphone???

TOP

我諗佢係講介面

TOP

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP

m8係meizu第一部手機
用一個比較受喜歡o既外形好正常
一出就出個好特別,唔係人人都買
咁對meizu係個冒險
出一個受喜歡o既外形手機,令d人知道有meizu o既存在
之後先出自我風格o既外形
呢個做法好實際

TOP