jzu 當前離線
進階會員
原帖由 EPC之子 於 2009-2-8 02:10 發表 好多打手造勢 甘多FORUM 都輸晒 (DISCUSS 比人X到上天) 而家 集中晒係EPC
TOP
wahwah 當前離線
真係頂你唔順
原帖由 jzu 於 2009-2-8 02:12 AM 發表 朋友, 唔好玩啦 將一手野同二手野比, 我真係可以同你講我即場O晒咀 要我買部睇website都彈出黎既機, 不如叫我去跳樓死左佢 我又唔知自己講緊乜了 (學下你先)
原帖由 jzu 於 2009-2-8 02:16 AM 發表 我都覺得有好多打手 不過你細心留意一下, 有d踩m8既人, 真係講緊d好無里頭既野, 好似2手 2g iphone呢個case咁 真係九唔搭八的
原帖由 wahwah 於 2009-2-8 02:18 發表 我全句應該係"應該買到部幾新淨既二手 2G iPhone" 打少兩個字, 唔駛追住我黎吋我呀?!
原帖由 jzu 於 2009-2-8 02:21 AM 發表 hey, 我唔係串你打少左2手呢隻字 我一早知你講緊2手iphone 我係串緊你點解要攞2手iphone去比1手m8 咁如果我話: 買2手iphone, 不如等人放幾新淨既2手m8
EPC之子 當前離線
Banned
原帖由 wahwah 於 2009-2-8 02:26 發表 唔係咁比, 唔通要用 一手iphone 比 一手 M8 ? 價錢貴咁多, 比條__咩?! 得, You WIN , Perfect! M8 最好! M8 最掂!
原帖由 EPC之子 於 2009-2-8 02:27 發表 沒什麼問題呀, 2g 對2g 唔同跟3g iphone 比咩
原帖由 EPC之子 於 2009-2-8 02:30 發表 3000 好多選擇