原帖由 EPC之子 於 2009-2-8 02:10 發表
好多打手造勢

甘多FORUM 都輸晒 (DISCUSS 比人X到上天)
而家 集中晒係EPC


我都覺得有好多打手
不過你細心留意一下, 有d踩m8既人, 真係講緊d好無里頭既野, 好似2手 2g iphone呢個case咁
真係九唔搭八的

[ 本帖最後由 jzu 於 2009-2-8 02:16 編輯 ]

TOP

原帖由 jzu 於 2009-2-8 02:12 AM 發表


朋友, 唔好玩啦
將一手野同二手野比, 我真係可以同你講我即場O晒咀
要我買部睇website都彈出黎既機, 不如叫我去跳樓死左佢
我又唔知自己講緊乜了 (學下你先)


我打少左個"二手"字o者, 但係你唔係見唔到我話"幾新淨"下?
你覺得"幾新淨" 就係等於"全新"?
你係咪有問題呀?

TOP

原帖由 jzu 於 2009-2-8 02:16 AM 發表


我都覺得有好多打手
不過你細心留意一下, 有d踩m8既人, 真係講緊d好無里頭既野, 好似2手 2g iphone呢個case咁
真係九唔搭八的


我全句應該係"應該買到部幾新淨既二手 2G iPhone"
打少兩個字, 唔駛追住我黎吋我呀?!

TOP

原帖由 wahwah 於 2009-2-8 02:18 發表


我全句應該係"應該買到部幾新淨既二手 2G iPhone"
打少兩個字, 唔駛追住我黎吋我呀?!


hey, 我唔係串你打少左2手呢隻字
我一早知你講緊2手iphone
我係串緊你點解要攞2手iphone去比1手m8
咁如果我話: 買2手iphone, 不如等人放幾新淨既2手m8 <- 咁係咪會好d

TOP

原帖由 jzu 於 2009-2-8 02:21 AM 發表


hey, 我唔係串你打少左2手呢隻字
我一早知你講緊2手iphone
我係串緊你點解要攞2手iphone去比1手m8
咁如果我話: 買2手iphone, 不如等人放幾新淨既2手m8  


唔係咁比, 唔通要用 一手iphone 比 一手 M8 ?
價錢貴咁多, 比條__咩?!
得, You WIN , Perfect!
M8 最好!
M8 最掂!

TOP

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP

原帖由 wahwah 於 2009-2-8 02:26 發表


唔係咁比, 唔通要用 一手iphone 比 一手 M8 ?
價錢貴咁多, 比條__咩?!
得, You WIN , Perfect!
M8 最好!
M8 最掂!


你唔好咁啦..........
咁而家m8平係正路架麻, 唔係邊有市場姐
我無話m8好掂喎, 我只係話, 佢性價比高
如果我係有錢, 我一早買左iphone玩啦, 甚至係htc hd添
但係我確實窮到...........

TOP

原帖由 EPC之子 於 2009-2-8 02:27 發表


沒什麼問題呀, 2g 對2g
唔同跟3g iphone 比咩


你又黎...........我唔係話2g to 2g比
係一手同二手, 你有無睇post架
我真係唔想再同你講野
你次次都係咁

TOP

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP

原帖由 EPC之子 於 2009-2-8 02:30 發表


3000 好多選擇


恩, 請說說(唔該先睇睇我地起頭既第一個post講乜先)

TOP