dochi 當前離線
dm568
進階會員
原帖由 kingkiu 於 2009-4-7 23:27 發表 我部10B 都有e d問題... 通話方面... 明明收爆, 都可以冇啦啦斷線!! 有時又會窒窒下 !!!
TOP
Jim_Jim 當前離線
FLY ME TO THE MOON
原帖由 FeverZzz 於 2009-4-8 01:40 發表 其實買手機貪平味自己攞氣泥受...d中低檔機真係連普通傾電話都成問題 睇完你既要求我覺得 N97最適合你, 有晒你想要既野... 仲有1樣額外都好有用,就係佢有32GB 內存記憶.. 睇相聽歌睇片pdf file, 上網download野 , ...
kwan3k 當前離線
中級會員
Oscon 當前離線
hin618 當前離線
Sempron2400+ 當前離線
最叻蛇王
adilsh 當前離線
原帖由 Sempron2400+ 於 2009-4-9 16:36 發表 到而家都唔明KS20有咩問題 買左好似慘過死媽媽咁 老老實實我夠膽講KS20 係LG最好既機囉 比起佢地部機皇KU900更加穩定 我係nokia死忠都讚佢 不過有錢既話,更係N97