原帖由 kingkiu 於 2009-4-7 23:27 發表
我部10B 都有e d問題...
通話方面... 明明收爆, 都可以冇啦啦斷線!! 有時又會窒窒下 !!!


之前用 asus, lg pda phone 都係咁~~
而家用samsung 又冇乜O野~~
唔使講, htc 都唔多lee d 問題~~

不過女朋友部p1i 係咁

TOP

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP

原帖由 FeverZzz 於 2009-4-8 01:40 發表

其實買手機貪平味自己攞氣泥受...d中低檔機真係連普通傾電話都成問題
睇完你既要求我覺得 N97最適合你, 有晒你想要既野...
仲有1樣額外都好有用,就係佢有32GB 內存記憶..
睇相聽歌睇片pdf file, 上網download野 , ...


N97無6000都拎吾走部機

上Yahoo bid部i908 la, 3000蚊有部行貨la

TOP

ubiquio 503g得唔得?
邊到有得賣?
I like it.

TOP

g810 la, 2 手 有保用 1500-1700, KS20 亦唔係網友講到咁差.

TOP

G810啦..   部機反應唔錯..
gps 定位好快
影相定d 都唔錯  320m
2.8 mon
有齊你想要ga野

但又唔貴

TOP

glofiish x610呢?

TOP

到而家都唔明KS20有咩問題
買左好似慘過死媽媽咁
老老實實我夠膽講KS20 係LG最好既機囉
比起佢地部機皇KU900更加穩定
我係nokia死忠都讚佢

不過有錢既話,更係N97

TOP

原帖由 Sempron2400+ 於 2009-4-9 16:36 發表
到而家都唔明KS20有咩問題
買左好似慘過死媽媽咁
老老實實我夠膽講KS20 係LG最好既機囉
比起佢地部機皇KU900更加穩定
我係nokia死忠都讚佢

不過有錢既話,更係N97

我都係咁話....未買之前睇d post ks20比人插到咩咁...我都淆底....
點之買左之後完全唔覺有咩問題....

剩係覺得部機好抵玩~

TOP