henrystc 當前離線
中級會員
TOP
pakchi70 當前離線
進階會員
原帖由 綠豆豆 於 2009-10-12 11:03 發表 本來諗住玩一陣hero再去返hd2... 不過去左hero後就唔想去返wm, 不過如果lee部夠快,我都會買的
綠豆豆 當前離線
SSD on notebk
原帖由 pakchi70 於 2009-10-13 13:49 發表 u trade in your tp2 already? how much?
bbnetnet 當前離線