本帖最後由 hihihi123hk 於 2015-12-3 01:36 編輯
好多謝各位意見
我對個business就好有信心嘅,我唔預無人抄,好野一定有人抄,不過就係驚間公司抄完之後仲 ...
a64843720 發表於 2015-12-2 20:38

唔係話想潑你冷水,但最近咁岩有一個例子好值得你參考下 一個乜都唔識嘅人搞個App要用幾多錢,起碼佢個App 叫做上左 App store 搜尋第一位


睇蘋果話 「炒散X WorkXing」話佢用左 7位數字去開發, 真係不予置評

朋友話用 iphone 6 plus 都好 Lag

Google play store 1星
App store 3星
個網頁又肉酸....

假設佢計埋 燒錢 Marketing , 咁樣都玩到 7 位數字

我怕你去到一半就爛尾,Founder 又無人識搞會好大鑊

TOP

30萬一個細 Project 3個月交貨 Android + iOS + Web,
50人細公司

一個 Designer
一個 PM
一個 PE
一個 F ...
hihihi123hk 發表於 2015-12-3 01:24


以小弟經驗 PM 同 sales 無乜分別。PE 通常都係個 senior developer 做埋,否則又多個無佣分嘅 sales。唔好旨意佢地做到你 technical point of contact,有咩都係比 developer 個直線你。

同埋總會有一個 developer senior 啲嘅。

其他嘢都真係咁上下。個 designer 都係可能比得三兩日你。

TOP

本帖最後由 justlazy 於 2015-12-3 02:52 編輯
唔係話想潑你冷水,但最近咁岩有一個例子好值得你參考下 一個乜都唔識嘅人搞個App要用幾多錢,起碼佢個Ap ...
hihihi123hk 發表於 2015-12-3 01:30


啱啱 down 咗 iOS 版嚟試吓。我以為 Jobxxh 已經夠恐怖,點知一山還有一山低。

呢個 app 七位數字我諗有水份嘅。比我 freelance 接,做返呢個質量出黎,唔計 design 報 100K 左右。以我所知嘅行程出面中小型公司大約收我兩倍到六倍啦。

重點係我就算成個 app 做 hybrid 個 performance 都唔會咁差。我估佢首頁個 list view 係包咗 webview 嘅 HTML,即係半 hybrid,同埋可能用咗 jQuery 或者 GreenSocks 果類重量級 framework 做 animation 先咁慢。 如果用 Native 做成咁都幾高難度。

TOP

如果我唔做hybrid,淨係做左android版試左個反應先如何?一黎成本低啲又keep到個quality,android做得起後叫做有件野出左黎,參加比賽申請基金都得,到時有錢搞埋ios。

TOP

本帖最後由 7h1r733n 於 2015-12-3 10:40 編輯
如果我唔做hybrid,淨係做左android版試左個反應先如何?一黎成本低啲又keep到個quality,android做得起後 ...
a64843720 發表於 2015-12-3 10:26



你可能唔太明乜野係hybrid app乜野係native app 呢度有definition Link
hybrid app開發成本係平過native app.. 但一般黎講performance較差

TOP

唔我嚇我喎,我啱啱都裝左個炒X王,個界面普通到,運作又唔暢順,求其玩下都勁多bug,無design可言喎,咁都7位數字?有啲驚喎。

https://www.grandline.hk/2013/06/搵人寫app要幾錢?/
我就揾唔返黎download 但印象中係似模似樣

我見佢個website揾日拍片都幾似樣,會唔會拍條片個成本係高過開發app嘅成本?

TOP

本帖最後由 7h1r733n 於 2015-12-3 11:12 編輯
唔我嚇我喎,我啱啱都裝左個炒X王,個界面普通到,運作又唔暢順,求其玩下都勁多bug,無design可言喎,咁都 ...
a64843720 發表於 2015-12-3 10:36


炒X王.. 吹o既啫... 呢隻野有7位數?
hybrid app黎.. 用ionic, cordova整o既. ~_~"
hybrid app有一個非常之唔好o既地方就係...... 一爆開乜野source code都睇哂..

就好似咁....
附件: 您需要登錄才可以下載或查看附件。沒有帳號?註冊

TOP

本帖最後由 hihihi123hk 於 2015-12-3 12:21 編輯
唔我嚇我喎,我啱啱都裝左個炒X王,個界面普通到,運作又唔暢順,求其玩下都勁多bug,無design可言喎,咁都 ...
a64843720 發表於 2015-12-3 10:36


佢被蘋果訪問嗰陣係咁樣講 用左 7位數字

唔知佢係搵人整 定係自己請人整啦

一係佢真係乜都唔識 被人當水魚禁,真係燒左7位數 但又被佢上到位

一係佢就報大數,例如係 6位數尾(700-800k)

所以我都係建議你係大學/朋友搭朋友 搵啲同你有同樣 vision 嘅人一齊搞,一定要有個人 Drive 件 Product 嘅 Technical development

得十幾粒 你真係要好好彩遇到一個好嘅 Developer ( 無論係你搵公司/ freeleance  都一樣)

最近有一篇關於軟件開發「技術債務」嘅文章,我見好多人 Share 你都可以睇睇,

一個 App 唔係行都就得, 仲要係 Scalable, 易Main 易 Change 去 Adopt 個 Market,一個軟件開發得唔好,好影響未來發展(例如會被往後嘅投資者 judge 你)

TOP

回覆 38# hihihi123hk

其實真係開頭搞得唔好,個idea基本上好易說服啲fd,一開始搞就6條友,都係商科底,會計,mkt,hr等。本身諗於多啲人易集資,但依加變左太多人,同埋覺得信得過,但反而無it。一開始有啲粗心咁揾人,有啲後悔。

不過it就差人,如果再加it partner就太多人,本身都識啲it fd,但真係無咁熟,都有一排無見,如果叫佢一齊去製作公司傾應該ok,至於做唔做partner真係見返先決定到。

TOP

回覆  hihihi123hk

其實真係開頭搞得唔好,個idea基本上好易說服啲fd,一開始搞就6條友,都係商科底,會 ...
a64843720 發表於 2015-12-3 12:37



    其實你知道 「你心目啲想做嘅嗰樣野」 要用幾多 budget 未? 有啲候有啲野好 Complex , 個 cost 都好貴

TOP