至於每個人寫的 style 有小許不同, 不緊要, 只要input/output清楚就得, 同埋真係做得到個功能就得啦.
正如你坐一部升降機, 你只要知道佢點樣用, 同埋有咩野功能就得, 鬼理得佢入面d齒輪點運作咩? (這個好似係Black Box理論)
當然一個好的programmer所用的code係俞簡單俞好, 所以, 理應programmer之間係相互睇得明對方的code的, 但就未必需要睇.

但係我做Software house都好耐以前的事了, 現在吾知道還是否如此.

[ 本帖最後由 Rudy 於 2008-12-25 21:20 編輯 ]

TOP

原帖由 blue-chips 於 2008-12-25 13:15 發表


個 applcation 都未完成, 得 一 part 點 test 自己寫果 part o 唔 ok?


整個Mock object.

例如你做web tier, 其他人做data access tier. 咁大家agree 左個interface, 就先快快整個假既data access object 出黎, 佢唔使真係讀寫database, 只需要儲data 係memory, 甚至乜都唔做, 只回應hard code 既 data. 咁作為web tier developer 既你就可以先暫時用呢個dummy data access object 做development 先.

TOP

原帖由 Rudy 於 2008-12-25 21:11 發表
以前做Software House, 若新寫一個program/system, 一班programmer談好晒係做好flow chart, 入面有晒模組/function, 清楚晒input/output/功能後, 然後分配每個人要做的模組/function. 完成後再夾番埋一齊.


我都想試下做呢類型既工
好enjoy team work, 唔知幾時有機會

TOP

原帖由 jzu 於 2008-12-25 23:03 發表


我都想試下做呢類型既工
好enjoy team work, 唔知幾時有機會


吾好做的, 我都係中意做One man band inhouse programmer.
而且software house忙到死. inhouse好多時輕鬆好多.

TOP

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP

原帖由 Rudy 於 2008-12-25 23:25 發表


吾好做的, 我都係中意做One man band inhouse programmer.
而且software house忙到死. inhouse好多時輕鬆好多.


嗯, 點都想試下, 我係個D想挑戰自己既人(好犯賤 )
忙到死唔緊要呀, 我最怕無咩做, 會成日"hub"眼訓

TOP

原帖由 blue-chips 於 2008-12-25 23:26 發表



我唔係做 programming 的, 但以我o既工作經驗中, 逢親係 team project, break 開 workflow, 一人一 part, 通常都會起爭執! 唔同讀書時的 group project 啊, group project 好多時d member 都係大家識, 或點都會比 ...


我就係想訓練下自己的團隊工作技考
因為平時成日一個人做野, 覺得好內外, 同埋好似目光太短淺
一班人做野可能會好多argument, 但我覺得可從裡面都可以學到唔少野
最少一生人咩都試過, 清楚下自己既方向都好呀

TOP

原帖由 Rudy 於 2008-12-25 23:25 發表


吾好做的, 我都係中意做One man band inhouse programmer.
而且software house忙到死. inhouse好多時輕鬆好多.


inhouse 果D叫做hea...

TOP

原帖由 thinkpanda 於 2008-12-26 10:16 發表


inhouse 果D叫做hea...


老實講, 我現在係inhouse programmer, program都係我自己寫的, 同埋現在算Stable, 無問題. 無需點改.
間吾中會改下, 其他時間可以睇書/試野.
咁樣的生活先至係programmer生活呢.

我覺得呢, programmer吾應該一尾死做, 你估工廠工人咩? 流水作業? 應該大把時間改良技術, 等遇到問題時, 可以一下子解決.

[ 本帖最後由 Rudy 於 2008-12-26 11:27 編輯 ]

TOP

原帖由 Rudy 於 2008-12-26 11:25 發表


老實講, 我現在係inhouse programmer, program都係我自己寫的, 同埋現在算Stable, 無問題. 無需點改.
間吾中會改下, 其他時間可以睇書/試野.
咁樣的生活先至係programmer生活呢.

我覺得呢, programmer吾應該一尾死做, 你估工廠工人咩? 流水作業? 應該大把時間改良技術, 等遇到問題時, 可以一下子解決.


你呢種似外國式生話
我就覺得係香港生存, 忙係必然的
如果忙得黎又學唔到野就係走既時候

TOP