我幫你印,放AShop交收,A費你自費吧


名額只有一個,其他師兄請勿再加單 ...
Offer 發表於 2020-3-5 07:02

感激,多謝

via HKEPC Reader for Android

TOP

感激,多謝

via HKEPC Reader for Android
gapgapsite 發表於 2020-3-5 08:02


AShop今天休息,我放上去後再通知你

TOP

感激,多謝

via HKEPC Reader for Android
gapgapsite 發表於 2020-3-5 08:02

師兄!冇左下文,你去Ashop取左貨未?啱唔啱用也應知會一聲!

TOP