ghost2377 當前離線
中級會員
TOP
Offer 當前離線
Moderator
回覆 HobbyDD 有架手推/拉車好D 再唔係買餸車都得 自問抬2、3包8KG米,再行幾條都得既,空手去仲得 PS: ... ghost2377 發表於 2014-12-25 21:17
扣肉6600 當前離線
進階會員
我年老加上體弱多病,18蚊比佢上戶算啦! 只怪後生太過....... Offer 發表於 2014-12-25 21:46
最大問題唔係18蚊 而係要有人係度收件... 扣肉6600 發表於 2014-12-25 22:00
咪係,秒秒幾佰萬上落,等半日,賺少幾佰億 ghost2377 發表於 2014-12-26 00:58
nsltommy09 當前離線
得 Offer 發表於 2014-12-25 18:40
我收貨地址係地舖,係咪唔洗收18蚊 nsltommy09 發表於 2014-12-26 11:22
CheeseJai 當前離線
特級會員
住宅先要收18蚊 工商地址唔洗 扣肉6600 發表於 2014-12-26 12:40
Ericson 當前離線