本帖最後由 ma_hty 於 2013-4-16 00:47 編輯
...加大個extruder stepper電壓...
kn880 發表於 2013-4-15 13:46


點解係加電壓?? 你指電流吧...
電壓是速度,電流才是扭力。如果扭力唔夠仲加大電壓,會更唔夠力...

不過,電流 電壓 應該係無得隨便加減的,你應該查番你個 stepper motor 的型號和spec, spec 有  建議電壓,電流上限 和 可提供的最大扭力。按 spec 調。真係扭力唔夠,應該係換個大力 d 既 stepper motor, 而不是強調電流。

TOP

很好的經驗分享,你撞到的問題真係比我多好多

TOP

很好的經驗分享,你撞到的問題真係比我多好多
Offer 發表於 2013-8-18 20:22



依家部 ToM 都仲係唔多掂,
印幾個鐘鏍絲就鬆, 想印快D都唔得
但MM都係唔多穩定, 唯有繼續用

TOP

依家部 ToM 都仲係唔多掂,
印幾個鐘鏍絲就鬆, 想印快D都唔得
但MM都係唔多穩定, 唯有繼續用  ...
dtom 發表於 2013-8-21 12:50



    加螺絲膠,雙星正!又香又正,TOM最高是60mm/s

TOP

tune 得最好個時, 試過印 80mm/s
但只得1日 (實際係唔夠5個鐘...)
跟住就開始失步, 再加返衣車油好尐, 但都只去到70mm/s
之後就越黎越差...
依家又回歸 30mm/s

TOP

tune 得最好個時, 試過印 80mm/s
但只得1日 (實際係唔夠5個鐘...)
跟住就開始失步, 再加返衣車油好尐, 但都 ...
dtom 發表於 2013-8-23 18:37



    你試下60同80個時間差不多

TOP