其實最間單, 用個紙盒就OK
jerrychan0610 發表於 2018-8-29 09:41



我都係用返遮光布啦,方便好多

TOP

印緊個陣我都唔會點去睇佢,陣味實在....
chris3971 發表於 2018-8-29 11:10



    C兄部機印野成功率一定好高, 唔洗睇住佢印.

TOP

C兄部機印野成功率一定好高, 唔洗睇住佢印.
jerrychan0610 發表於 2018/8/29 11:20

或者唔介意樹脂同時間損耗呢有錢就可以任性

TOP

本帖最後由 jerrychan0610 於 2018-8-29 12:38 編輯
回覆  jerrychan0610


    放幾個月,雖然係懶,我都明
但唔驚氧化咩?
bam1a 發表於 2018-8-29 03:10

唔覺有氧化, 因為部機個Z軸CLICK死左. 未有心情去搞.

TOP

C兄部機印野成功率一定好高, 唔洗睇住佢印.
jerrychan0610 發表於 2018-8-29 11:20



部機都系買返黎試玩3d print,唔系印啲太重要既野
暫時黎講地方同健康問題比較重要

TOP

或者唔介意樹脂同時間損耗呢有錢就可以任性
alancck 發表於 2018-8-29 11:51



本身就系驚太陽照到乾曬,依家都算系解決全乾既問題啦
之後如果有需要再改裝塊布都應該一樣可以睇倒入面既

TOP

我都係用膠紙包晒個啞加力殼100%遮光跟住唔理佢.
印野都係襟完制兩粒鐘後先打開望下.
啲樹脂留響部機度應該都有一年未郁過.近排又印左一件野都好正常.

TOP

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP

本帖最後由 jerrychan0610 於 2018-8-31 11:30 編輯
UV 唔係應該睇唔到咩?睇到應該唔係 UV, 咁某D色唔透光,只係隔左非 UV 嘅光? ...
seasky 發表於 2018-8-31 11:18

UV都系一種光線, 點解睇唔到? 你以為係超聲波?
每一種物料都會吸收光線, 有d是紅光, 有d黃光...
而我的橙色胶片, 用一般電筒可以照得過, 但UV胶水用的電筒係照唔過, 所以我當係可以左隔UV

UV LED Lamp 405nm 50W.jpg

TOP

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP