chris3971 當前離線
中級會員
其實最間單, 用個紙盒就OK jerrychan0610 發表於 2018-8-29 09:41
TOP
jerrychan0610 當前離線
UPLAY ID : happy.together
進階會員
印緊個陣我都唔會點去睇佢,陣味實在.... chris3971 發表於 2018-8-29 11:10
alancck 當前離線
C兄部機印野成功率一定好高, 唔洗睇住佢印. jerrychan0610 發表於 2018/8/29 11:20
回覆 jerrychan0610 放幾個月,雖然係懶,我都明 但唔驚氧化咩? bam1a 發表於 2018-8-29 03:10
C兄部機印野成功率一定好高, 唔洗睇住佢印. jerrychan0610 發表於 2018-8-29 11:20
或者唔介意樹脂同時間損耗呢有錢就可以任性 alancck 發表於 2018-8-29 11:51
marcowing 當前離線
seasky 當前離線
Banned
UV 唔係應該睇唔到咩?睇到應該唔係 UV, 咁某D色唔透光,只係隔左非 UV 嘅光? ... seasky 發表於 2018-8-31 11:18