本帖最後由 vichui 於 2016-1-16 21:57 編輯
回覆 vichui
花咗好多心機啊!
好以全部件都PRINT過哂咁!
CoreXY 雖然打印比率唔高!
但好處就係四 ...
palpatrick 發表於 2016-1-16 00:05 
ching好眼力, 我印1代原本用12mm MDF板的, 但個共嗚太勁,冇咩時間用到, 之後印第二代件,改lm8uu轉用PTFE銅套, 宜家第三代件改2020 鋁, 把所有單薄的地方加強強度, 四角件原本得一面收羅c, 對角收羅c, z平台由70mm加闊到120mm, 上下mount位由10mm加到20mm厚。。。 |