回覆 230# vichui

試驗中,還有很多問題,失敗率還很高。

TOP

試印左呢個, 失敗左好多次。終於掌握到一些方法。
http://www.thingiverse.com/thing:763622

20160601_190743.jpg

Layer 0.3, 有點粗糙。一陣試下0.1

TOP

好慳位

TOP

本帖最後由 bam1a 於 2016-6-2 10:40 編輯
試印左呢個, 失敗左好多次。終於掌握到一些方法。




Layer 0.3, 有點粗糙。一陣試下0.1 ...
ustkl 發表於 2016-6-1 19:21



照睇個件
要印兩隻色首先一定要一隻色係隻件裏面待機,另一隻就出
換色就需要回抽一大野,去pillar個邊等摩打換完色再印pillar擠走原本顏色然後回復進度
感覺呢種有個不穩定因素,就係個換膠絲嗰個程序,感覺膠絲有時會因爲入唔返個熱頭管道然後出唔到絲

TOP

回覆 234# bam1a

所以回抽換膠的參數要經一輪試驗, 失敗主要在於換膠Jam料。

TOP

回覆 235# ustkl


    個 Y 頭要做得好好 ...

TOP

本帖最後由 palpatrick 於 2016-6-3 17:05 編輯

回覆 236# fred2088


內有PTFE 管!

TOP

回覆 237# palpatrick

我果個冇

TOP

回覆 238# ustkl


    咁個散熱有無需要轉用近程?
定係加條短短地PTFE 管接住?

TOP

本帖最後由 ustkl 於 2016-6-3 18:12 編輯

回覆 239# palpatrick

散熱用返原本的可以, 一條短的PTFE 由印咀 至 Y件底, Y件底有個凹位管住。
你部P仔用Ramps 可以直UP 2 extruder.

TOP