主要問題係有唔少人誤以為3m嗰啲有氣閥的面罩係可以用作日常防疫用途,如果大家一窩蜂去使用呢裏面罩隨時會 ...
t9097 發表於 2020-2-16 22:16



其實呢隻面罩, 氣閥下面有無可能加番個 filter 至出氣, 咁樣好似好D.
不過, 唔知下面既出氣位係點既, 我仲未買到返黎試, 有無 ching 可以睇下佢下面出氣果部份係點既?

TOP

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP

本帖最後由 fred2088 於 2020-2-16 22:56 編輯

回覆 10# t9097

直徑 25mm 分6 份, 可打印出氣 口罩Cover ...

WhatsApp Image 2020-02-16 at 22.51.20.jpg (48.95 KB)

WhatsApp Image 2020-02-16 at 22.51.20.jpg

TOP

回覆  t9097

直徑 25mm 分6 份, 可打印出氣 口罩Cover ...
fred2088 發表於 2020-2-16 22:54


呢個係 3200, 好似太淺, 要做個完全密封, 又可以拆出黎加 filter 既罩唔容易.
可能要好似之前6/7系果D, 但今次係整舊野痴落去做個座, 然後再收塊碎片入去會易D.
不過, 比較想玩 HF-52, 佢下面本身個氣閥幾好用 (上面既圖), 只係唔知蓋住氣閥舊野, 係點出氣, 可能只係下面開個窿, 甚至周維合唔實散氣.

TOP

回覆 14# Super169

TOP

HF52 ... 的內部, 可以加塊口罩上去 ...
hf52.jpg

TOP

HF52 ... 的內部, 可以加塊口罩上去 ...
fred2088 發表於 2020-2-16 23:50



佢個圖係前面個罩下面出氣.
我想 check 一樣野, 就係佢呢個示意圖, 係指前面個罩左右密封咁夾落去, 然後下面開窿出氣.
定係只係一個理想圖, 其實前面個罩 cup 上去時, 周圍都無防漏, 其實一樣可以出氣呢.

不過, 如果佢既氣閥開口向下, 上面有塊野, D 菌本身都唔會點向上升.  但都可能因為氣壓而谷左去周圍出.   
理論上, 只要下面可以比我地加到  filter, 已經算係對得住人了.  有時好難百分百完美, 盡做呢.

當然, 口罩既設計本身係 protect 戴口罩既人.
如果以 protect  自己既角度, 出氣口問題唔大, 只係氣閥打開變關閉時有無可能入氣.
但如果戴口罩既人有病, 最好可以做好埋呼氣既過濾.

TOP

回覆 17# Super169

hf52.jpg

TOP

回覆  Super169
fred2088 發表於 2020-2-17 00:13



嘩, 外面係咁既形狀, 真係幾難畫個 adapter 去加 filter.   
而且, 睇怕左右都唔會有密封, 加左 filter block 左下面, 應該左右既夾位都會泄氣.
果個位, 要包一塊口睪既話, 用既料都唔少.  亦唔容易做到完全密封唔泄氣.
可能 3200 會易D, 類似 HF-52 既氣閥咁 mount 落去 (可能係要痴), 做一舊野蓋住出氣口, 果度加  filter.  

睇黎, 只可以保護自己, 要考慮噴出加 filter 都唔易.

TOP

回覆 19# Super169


    在裡面加 ...
hf52.jpg

TOP