HF52 ... 的內部, 可以加塊口罩上去 ...
fred2088 發表於 2020-2-16 23:50 
佢個圖係前面個罩下面出氣.
我想 check 一樣野, 就係佢呢個示意圖, 係指前面個罩左右密封咁夾落去, 然後下面開窿出氣.
定係只係一個理想圖, 其實前面個罩 cup 上去時, 周圍都無防漏, 其實一樣可以出氣呢.
不過, 如果佢既氣閥開口向下, 上面有塊野, D 菌本身都唔會點向上升. 但都可能因為氣壓而谷左去周圍出.
理論上, 只要下面可以比我地加到 filter, 已經算係對得住人了. 有時好難百分百完美, 盡做呢.
當然, 口罩既設計本身係 protect 戴口罩既人.
如果以 protect 自己既角度, 出氣口問題唔大, 只係氣閥打開變關閉時有無可能入氣.
但如果戴口罩既人有病, 最好可以做好埋呼氣既過濾. |