回覆 8# gorto

大佬係實務派好少印公仔,難得有機會回饋大佬嘅教導,
今晚收工會作詳細解釋,膠絲的確會影響好大,尤其係用pla印,
睇返我嘅舊post:
http://www.hkepc.com/forum/viewt ... p%3Bfilter%3Ddigest
留意用灰色嘅高貴美少女同用紅色嘅紅魔鬼嘅分別,
依家我要刀鋸美人史力仔先,收工夜麻麻就開唔到部迷你鎅床嘞!

TOP

再試印大少 70mm (原件一半高左右)
0.15 層厚

右面
70mm 0.15 史力仔_右面.jpg

正面
70mm 0.15 史力仔_正面.jpg


折完support
史力仔_折完support.jpg

手指健全,耳珠亦算靚,係下爬差少少
史力仔_手指.jpg


新舊對照
新舊對照.jpg

TOP

本帖最後由 ustkl 於 2016-8-21 21:32 編輯

P仔再印半透藍,
60mm height
0.1 layer
0% infill
P1150696.JPG
P1150698.JPG
P1150700.JPG
P1150701.JPG
P1150702.JPG

TOP

回覆 13# ustkl


support要啱啱較正係手指
但始終support既接觸位都會差啲

TOP

回覆 6# dtom

IMAG0362 (Custom).jpg IMAG0364 (Custom).jpg

影咗兩張近攝,應該睇到紋理走向,
上圖下巴有條黑線嘅部份,係鋸開佢嘅殘留物可以無視。

師兄話印到破左相,點樣破法?有無相睇?
睇返你第一次印左邊面有裂紋,反轉印會斷頸,
好可能出絲不順,似係膠絲直徑誤差大,
或者係發熱管或探熱頭鬆,不過我無玩過三角機同遠程送絲,
所以以上乃純屬猜測!

TOP

回覆 8# gorto

對眼差唔多平哂,同啲紅色好似唔多平均衡嘅?係膠嘅問題?

啲紅色好似唔多平均衡

啲紅色好似唔多平均衡係因為用咗 0 infill 同 2 shell,手機靠得太近閃光燈直接穿過肚腩同步發光,
形成顏色有不均衡現象產生,再影一張手機離遠拍攝以作對比。

IMAG0355 (Custom).jpg IMAG0357 (Custom).jpg

對眼差唔多平哂

因為顏色對印公仔嘅顯影度,透光度,同色澤都有好大影響,
睇返上圖左邊白化咗嘅身體,隻眼已經出返嚟,
而下圖係白化咗同無白化到嘅透光度對比,

IMAG0353 (Medium).jpg

再貼上顯影度嘅內外對比圖

IMAG0358 (Custom).jpg IMAG0360 (Custom).jpg

兩層shell真係好薄,唔夠1mm

IMAG0367 (Medium).jpg

早係兩年幾前完成咗<初嘗PLA禁果>個post之後,
我得出嚟嘅結論係,印公仔用銀或灰系列嘅顏色,
效果係最好,而金色係最有挑戰性嘅!

希望我嘅回覆令大佬滿意!

TOP

本帖最後由 dtom 於 2016-8-22 14:28 編輯

回覆 15# 絕對好奇


破相係指你隻紅色史力仔
尤其你白化左更加明顯....見到佢全身生麻風咁 (千祈唔好google相片或wiki...你唔會想睇...)

我好滿意第2隻史力仔
雖然唔係完美, 但已經係我印過最靚, 最少瑕疵既公仔

TOP

回覆 17# dtom

原來係講緊我呀!做乜講到咁有挑釁意味呀!
呢次我又係求其咗啲,趕住開工,將印ABS嘅泠卻設定嚟印PLA,
不過唔知師兄你有無考慮到我嘅setting同你嗰個唔同,
我只係用0 infill 2 shell咋噃,當然無你印得咁光滑,
莫講話0 infill,就算10% infill 同100% infill 佢哋嘅印法都好唔同,
以史力仔條頸嘅斜道,Z好少少嘅機都應該印得到,隻耳仔可能就差小小,
我就唔會改個模型去就部機,我會改良部機嘅精度去印到佢應該印到嘅嘢嘞!

TOP

話時話大家用咩速度印?
我好似 40

TOP

本帖最後由 dtom 於 2016-8-22 23:51 編輯

回覆 18# 絕對好奇


又搵借口
你睇布丁哥都係係0% infill 喎, 但佢滑溜好多喎

至於下巴, 用 support既話我印0.15都算接受到
如果想連support都唔用, 唔知 0.05 得唔得呢...
但我唔會/敢去試
真係要印10粒鐘以上先得

TOP