最新熱點:
簡體版
訂閱頻道
訂閱電子報
Facebook
Instagram
主頁
專題報導
新聞中心
新品快遞
賣場報價
會員消息
討論區
搜索
我的文章
導航
說明
搜索
註冊
登錄
私人消息 (0)
公共消息 (0)
系統消息 (0)
好友消息 (0)
帖子消息 (0)
電腦領域 HKEPC Hardware
»
立體製作空間
» 繼續試印0.1公仔
 
1
2
3
4
5
6
下一頁
返回列表
發帖
絕對好奇
發短消息
加為好友
絕對好奇
當前離線
是物動還是心動
UID
279263
帖子
2565
精華
5
積分
1805
EPC Dollar
1805
註冊時間
2013-2-19
最後登錄
2018-9-28
進階會員
11
#
跳轉到
»
發表於 2016-8-21 17:28
|
只看該作者
回覆
8#
gorto
大佬係實務派好少印公仔,難得有機會回饋大佬嘅教導,
今晚收工會作詳細解釋,膠絲的確會影響好大,尤其係用pla印,
睇返我嘅舊post:
http://www.hkepc.com/forum/viewt ... p%3Bfilter%3Ddigest
留意用灰色嘅高貴美少女同用紅色嘅紅魔鬼嘅分別,
依家我要刀鋸美人史力仔先,收工夜麻麻就開唔到部迷你鎅床嘞!
TOP
dtom
發短消息
加為好友
dtom
當前離線
UID
119901
帖子
3185
精華
3
積分
3314
EPC Dollar
3314
註冊時間
2008-7-3
最後登錄
2026-6-4
進階會員
12
#
發表於 2016-8-21 21:19
|
只看該作者
再試印大少 70mm (原件一半高左右)
0.15 層厚
右面
下載
(32.81 KB)
2016-8-21 21:16
正面
下載
(37.96 KB)
2016-8-21 21:16
折完support
下載
(65.91 KB)
2016-8-21 21:16
手指健全,耳珠亦算靚,係下爬差少少
下載
(70.52 KB)
2016-8-21 21:16
新舊對照
下載
(30.57 KB)
2016-8-21 21:16
TOP
ustkl
發短消息
加為好友
ustkl
當前離線
UID
992
帖子
2765
精華
2
積分
3545
EPC Dollar
3545
註冊時間
2003-5-23
最後登錄
2026-2-6
進階會員
13
#
發表於 2016-8-21 21:31
|
只看該作者
本帖最後由 ustkl 於 2016-8-21 21:32 編輯
P仔再印半透藍,
60mm height
0.1 layer
0% infill
下載
(137.92 KB)
2016-8-21 21:31
下載
(116.17 KB)
2016-8-21 21:31
下載
(124.19 KB)
2016-8-21 21:31
下載
(112.9 KB)
2016-8-21 21:31
下載
(136.34 KB)
2016-8-21 21:31
TOP
dtom
發短消息
加為好友
dtom
當前離線
UID
119901
帖子
3185
精華
3
積分
3314
EPC Dollar
3314
註冊時間
2008-7-3
最後登錄
2026-6-4
進階會員
14
#
發表於 2016-8-21 21:53
|
只看該作者
回覆
13#
ustkl
support要啱啱較正係手指
但始終support既接觸位都會差啲
TOP
絕對好奇
發短消息
加為好友
絕對好奇
當前離線
是物動還是心動
UID
279263
帖子
2565
精華
5
積分
1805
EPC Dollar
1805
註冊時間
2013-2-19
最後登錄
2018-9-28
進階會員
15
#
發表於 2016-8-22 03:29
|
只看該作者
回覆
6#
dtom
下載
(116.76 KB)
2016-8-22 03:15
下載
(109.57 KB)
2016-8-22 03:15
影咗兩張近攝,應該睇到紋理走向,
上圖下巴有條黑線嘅部份,係鋸開佢嘅殘留物可以無視。
師兄話印到破左相,點樣破法?有無相睇?
睇返你第一次印左邊面有裂紋,反轉印會斷頸,
好可能出絲不順,似係膠絲直徑誤差大,
或者係發熱管或探熱頭鬆,不過我無玩過三角機同遠程送絲,
所以以上乃純屬猜測!
TOP
絕對好奇
發短消息
加為好友
絕對好奇
當前離線
是物動還是心動
UID
279263
帖子
2565
精華
5
積分
1805
EPC Dollar
1805
註冊時間
2013-2-19
最後登錄
2018-9-28
進階會員
16
#
發表於 2016-8-22 03:57
|
只看該作者
回覆
8#
gorto
對眼差唔多平哂,同啲紅色好似唔多平均衡嘅?係膠嘅問題?
啲紅色好似唔多平均衡
啲紅色好似唔多平均衡係因為用咗 0 infill 同 2 shell,手機靠得太近閃光燈直接穿過肚腩同步發光,
形成顏色有不均衡現象產生,再影一張手機離遠拍攝以作對比。
下載
(105.82 KB)
2016-8-22 03:32
下載
(139.65 KB)
2016-8-22 03:32
對眼差唔多平哂
因為顏色對印公仔嘅顯影度,透光度,同色澤都有好大影響,
睇返上圖左邊白化咗嘅身體,隻眼已經出返嚟,
而下圖係白化咗同無白化到嘅透光度對比,
下載
(135.71 KB)
2016-8-22 03:32
再貼上顯影度嘅內外對比圖
下載
(130.58 KB)
2016-8-22 03:32
下載
(112.16 KB)
2016-8-22 03:32
兩層shell真係好薄,唔夠1mm
下載
(138.81 KB)
2016-8-22 03:32
早係兩年幾前完成咗<初嘗PLA禁果>個post之後,
我得出嚟嘅結論係,印公仔用銀或灰系列嘅顏色,
效果係最好,而金色係最有挑戰性嘅!
希望我嘅回覆令大佬滿意!
TOP
dtom
發短消息
加為好友
dtom
當前離線
UID
119901
帖子
3185
精華
3
積分
3314
EPC Dollar
3314
註冊時間
2008-7-3
最後登錄
2026-6-4
進階會員
17
#
發表於 2016-8-22 14:24
|
只看該作者
本帖最後由 dtom 於 2016-8-22 14:28 編輯
回覆
15#
絕對好奇
破相係指你隻紅色史力仔
尤其你白化左更加明顯....見到佢全身生麻風咁
(千祈唔好google相片或wiki...你唔會想睇...)
我好滿意第2隻史力仔
雖然唔係完美, 但已經係我印過最靚, 最少瑕疵既公仔
TOP
絕對好奇
發短消息
加為好友
絕對好奇
當前離線
是物動還是心動
UID
279263
帖子
2565
精華
5
積分
1805
EPC Dollar
1805
註冊時間
2013-2-19
最後登錄
2018-9-28
進階會員
18
#
發表於 2016-8-22 20:16
|
只看該作者
回覆
17#
dtom
原來係講緊我呀!
做乜講到咁有挑釁意味呀!
呢次我又係求其咗啲,趕住開工,將印ABS嘅泠卻設定嚟印PLA,
不過唔知師兄你有無考慮到我嘅setting同你嗰個唔同,
我只係用0 infill 2 shell咋噃,當然無你印得咁光滑,
莫講話0 infill,就算10% infill 同100% infill 佢哋嘅印法都好唔同,
以史力仔條頸嘅斜道,Z好少少嘅機都應該印得到,隻耳仔可能就差小小,
我就唔會改個模型去就部機,我會改良部機嘅精度去印到佢應該印到嘅嘢嘞!
TOP
dj-x
發短消息
加為好友
dj-x
當前離線
UID
38424
帖子
3329
精華
0
積分
2556
EPC Dollar
2556
註冊時間
2005-12-12
最後登錄
2026-6-20
進階會員
19
#
發表於 2016-8-22 22:23
|
只看該作者
話時話大家用咩速度印?
我好似 40
TOP
dtom
發短消息
加為好友
dtom
當前離線
UID
119901
帖子
3185
精華
3
積分
3314
EPC Dollar
3314
註冊時間
2008-7-3
最後登錄
2026-6-4
進階會員
20
#
發表於 2016-8-22 23:42
|
只看該作者
本帖最後由 dtom 於 2016-8-22 23:51 編輯
回覆
18#
絕對好奇
又搵借口
你睇布丁哥都係係0% infill 喎, 但佢滑溜好多喎
至於下巴, 用 support既話我印0.15都算接受到
如果想連support都唔用, 唔知 0.05 得唔得呢...
但我唔會/敢去試
真係要印10粒鐘以上先得
TOP
 
1
2
3
4
5
6
下一頁
返回列表
HKEPC
本站公告
最新消息
網站問題回報
大型電腦展
Event
完結活動記錄區
Sapphire HD 7770 組別
SEAGATE Wireless Plus 試用體驗分享
XFX R9 系列繪圖卡使用體驗分享
NVIDIA x Inno3D 繪圖卡超頻比賽
Linksys 「WRT1200AC」試用分享
「SAPPHIRE Next Gen 2015」徵文活動
「 ASUS ROG Insight 2015 」徵文活動專區
Linksys WRT 用家專享禮遇
「 ASROCK OCF 2015 」徵文活動專區
「LINKSYS EA7500.開箱」專區
Synology DSM 6.0 開箱文活動
LINKSYS EA9500 旗艦開箱文專區
LINKSYS MaxStream 系列‧無縫連接新體驗
「 LINKSYS VELOP .開箱文專區」
ASUSTOR AS6302T .開箱文提交專區
Sapphire HD 7700 超頻比賽(完結)
Sapphire HD 7750 組別
免費升級Galaxy GTX660
Everbest x HKEPC「ECS MOD」取消
舊"U" 迎新春 - 升級「Piledriver」
分享、教學精華文投稿
Plextor M6Pro SSD 開箱文比賽
ASUSTOR AS4004T.開箱文提交專區
AsRock Z77主機板開箱賞(完結)
Ducky Zero DK2108 試用徵文
WD Connected to Life 口號創作比賽
協助美女挑選 Plextor SSD
CM女郎「邊個夠佢靚」攝影比賽
WD Computex2013 大激賞
ANTEC TruePower Classic 550W 開箱文專區
WD Black2雙硬碟試用體驗」
XFX R9 系列 Benchmark 競猜活動
GALAX GTX970 / 980 開箱文分享
Synology RT1900ac 試用評測
Synology MR2200ac 開箱文開箱文試用體驗
我的 Antec 電源供應器包裝盒設計(完結)
Antec 產品聖誕寫真大激賞
GALAXY 送你全新3D Mark 序號
WD 包裝盒環保設計比賽
NVIDIA SHIELD 體驗會分享區
Plextor M6S 雙重賞
ASUS 主機板至尊十年霸
「 ASUS ROG Insight 2014 」分享活動專區
Inno3D GAME PACK 開箱文(已完結)
WD My Book Live 個人雲端 "智"幫手
Antec GX700 試用大激賞
ASUS Tech Forum 體驗會分享
Inno3D iChill 9 系繪圖卡開箱分享
Philips 揚聲器、耳機使用分享
NVIDIA SHIELD 體驗分享
ASUS STRIX Techday2015徵文活動專區
HKEPC足球挑戰賽
Plextor 「 M5 Pro 系列發佈會後感」分享
ZOTAC 「開箱文」分享
RAZER TOUR 徵文活動提交
Hardware
系統組件
系統故障
砌機組合
電腦資訊轉貼
顯卡討論
顯示屏幕
超頻領域
儲存燒錄
固態硬碟
外置儲存
HKEPC OC Lab
網絡寬頻
Linksys WRT 技術交流
NAS 專集
單板電腦
Portable Computer
行動電腦
NetBook 族群
Eeepc 專區
平板電腦
Computer Accessories
散熱特區
液冷降溫
機箱博覽
硬件周邊
DIY 地帶
電子世界
DIY地帶精華區
Diyer 個人展覽館
立體製作空間
輸入裝置
虛擬實境
Apple World
蘋果國度
蘋果影音
蘋果軟件
蘋果 iPhone
蘋果 iPad
iOS apps
出機攻略
Mobile Phone
Android Phone
Android Phone 軟件
Smart Phone
Smart Phone 軟件
Symbian Phone
Symbian Phone 軟件
電訊網絡
手機周邊
Software
軟體討論
Linux玩家
程式編寫
病毒攻防
Windows 探索
Microsoft Office 應用
Game Zone
電玩硬件
電玩軟體
手遊熱玩
Digital
數碼視聽
攝影學堂
作品藝廊
影音領域
耳界大開
數碼廣播
節目資訊
Leisure
興趣百科
動漫狂迷
體育世界
愛車人士
單車會社
Trading
交易廣場(電腦類)
交換/徵求
交易廣場 (電腦周邊及電玩類)
徵求/交換
交易廣場(其它類)
徵求/交換
易手格價
團購專區
組團諮詢
epc $ 拍賣場
拍賣完畢
徵求/問價
交易完結
[收藏此主題]
[關注此主題的新回覆]
[通過 QQ、MSN 分享給朋友]