TOP

本帖最後由 fred2088 於 2016-8-5 17:43 編輯

回覆 11# ustkl
看來又多一件擺設 ....

3DBenchy Boat
http://forum.tiko3d.com/viewtopi ... 46add103da8be5ac1b5

Simplify3D on TIKO

TOP

回覆  ustkl
看來又多一件擺設 ....

3DBenchy Boat

  
Simplify3D on TIKO
[youtube] ...
fred2088 發表於 2016-8-5 17:38


so bad

TOP

個設計根本有良心都唔會做出黎賣俾人.
搵到錢唔算叻仔,同去做倫敦金差唔多,唔駛攪咁多設計呀咁添.

TOP

回覆 12# fred2088
我第一句…就講左…
唔收貨…都唔記得比左錢XD

TOP

回覆 15# eviltom

Ching, 你back左幾多$

TOP

回覆 12# fred2088


wah...唔係咁正呀.   會唔會真係 upgrade  完有改善.
要等 樓主 試完至知.

TOP

回覆  fred2088
我第一句…就講左…
唔收貨…都唔記得比左錢XD
eviltom 發表於 2016-8-5 19:01



有貨出, 都叫做好過部咖啡機喇.
話哂佢都印到野, 效果好唔好, 或者有得 tune 呢.

TOP

回覆 12# fred2088

Oh my goodness。

TOP

本帖最後由 ustkl 於 2016-8-5 20:46 編輯

這個都不算太差。

http://imgur.com/a/gHExo
http://forum.tiko3d.com/viewtopi ... bce966b32a6b748ab68

TOP