Realforce 同 Filco 整體邊個好 d ?

TOP

回覆 13# bbqaaq

請教一下師兄,內地機械鍵盤廠來說是否 Keycool 最好!?

TOP

本帖最後由 bbqaaq 於 2015-9-13 23:21 編輯
Realforce 同 Filco 整體邊個好 d ?
RDiver 發表於 2015-9-13 20:09



    不能比較, 因為技術上已經完全唔同
但可以話既係: filco 係無背光最頂級既一隻, qc 同手感都係cherry機械軸中一流,公認既
realforce係日製靜電容軸, qc造工都係一流一級既

回覆  bbqaaq

請教一下師兄,內地機械鍵盤廠來說是否 Keycool 最好!?
pern 發表於 2015-9-13 20:42



    啊...應該唔係...
同廠既其實有leopold, varilmo, leopold , 純粹比較同廠, 應該都係leopold>varmilo>keycool
leopold 你可以唔講既, 因為係韓國牌子
大陸叫做出到下名既仲有plu, plum(已經唔記得邊個炒邊個), noppoc, 我比較欣賞noppoc 都算叫做有d 新意d, 但都係走中低階路線

keycool我其實有留意過, 佢好多時都係睇住ducky 黎打, 鍵帽又跟人出, 設計都係睇住人黎做, 但成色其實麻麻
個人會欣賞ikbc/vortex 呢邊多d, 如果比較既話, ikbc f104/g104 其實算幾好(起碼賣緊6-7舊 個人覺得值有餘)
仲有poker 唔貴得黎仲要用料ok

所以你話keycool 係大陸牌子最好...嗯, 算係叫打到個名但就...

TOP

回覆 33# bbqaaq

謝謝師兄回覆!那買入門的話可以不用考慮 Keycool 了...

TOP

我覺得唔錯!

TOP

5百蚊我唔買大陸

TOP

平有平玩,貴有貴玩,我就覺得玩大牌子,玩得既都8舊水起跳個d款先有吸引力 (C記隻80%RGB其實都有性趣,不過除左rgb 又說服唔記自己)

除左kbt同benq 叫6舊水左右平玩有保證
以下既價位大陸野不知玩得幾開心(前提件野落到黎無壞

而家手上有2隻大牌3隻大陸野,紅黑青輪住玩不知幾爽

TOP