raisin 當前離線
特級會員
沒有, 因 SLIM BLADE 那4 個制好大 kckong99 發表於 26-9-2013 08:01
TOP
kckong99 當前離線
中級會員
應該係... 會唔會好難同時按, 而變成先後按? raisin 發表於 26/9/2013 09:13
CMZ 當前離線
爛頭卒@BF4
進階會員
應該係... 會唔會好難同時按, 而變成先後按? raisin 發表於 2013-9-26 09:13
HKGROBBEN 當前離線
初級會員
就係想咁問, 另外如果hold著一個掣先再按另一個算唔算同時按? CMZ 發表於 26/9/2013 20:50
E D以前用過用唔掂 HKGROBBEN 發表於 26/9/2013 21:01
Arashi 當前離線
Banned
另外如果hold著一個掣先再按另一個算唔算同時按 kckong99 發表於 2013-9-27 17:46
係咪兩個掣同時放? CMZ 發表於 27/9/2013 20:45
可聽可樂 當前離線