沒有, 因 SLIM BLADE 那4 個制好大
kckong99 發表於 26-9-2013 08:01


應該係... 會唔會好難同時按, 而變成先後按?

TOP

應該係... 會唔會好難同時按, 而變成先後按?
raisin 發表於 26/9/2013 09:13



    玩了一下, 我 set 下邊兩個一齊按做 max. windows.  之後拇指中指一齊按就有反對

TOP

應該係... 會唔會好難同時按, 而變成先後按?
raisin 發表於 2013-9-26 09:13



    就係想咁問, 另外如果hold著一個掣先再按另一個算唔算同時按?

TOP

E D以前用過用唔掂

TOP

就係想咁問, 另外如果hold著一個掣先再按另一個算唔算同時按?
CMZ 發表於 26/9/2013 20:50



    另外如果hold著一個掣先再按另一個算唔算同時按 <-- 試了, 唔會, 會行後按那鍵的 function.

TOP

E D以前用過用唔掂
HKGROBBEN 發表於 26/9/2013 21:01



    用一個星期左右習慣, 你手腕就唔會有職業病...

TOP

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP

另外如果hold著一個掣先再按另一個算唔算同時按
kckong99 發表於 2013-9-27 17:46



係咪兩個掣同時放?

TOP

係咪兩個掣同時放?
CMZ 發表於 27/9/2013 20:45



    唔使

TOP

我都系用水星,我個就系壞左滾輪,搞到依家用兩個,左手果個當滾輪用

TOP