識貨
我用左3個月leopold, 就算打7折都夾硬放左佢換番隻filco番黎
filco 真係一流冇得頂

TOP

Filco真係唔洗請打手都夠做
我見到自己只黃金版 拎出黎按兩下都忍唔住收埋

TOP

Filco真係唔洗請打手都夠做
我見到自己只黃金版 拎出黎按兩下都忍唔住收埋 ...
sasuke 發表於 2013-3-13 12:19 PM


sasuke師兄,黃金版你不捨得用嗎?!

TOP

sasuke師兄,黃金版你不捨得用嗎?!
森林之王 發表於 2013-3-13 12:23



    我想扔左佢@@

TOP

我想扔左佢@@
sasuke 發表於 2013-3-13 12:25 PM


咁你有無想過諗住放貨?!

TOP

鴨仔同Filco 係二樣野黎

吾可以同時比較

TOP

鴨仔同Filco 係二樣野黎

吾可以同時比較
紫楓鈴 發表於 2013-3-13 12:34 PM


無錯無錯,絕對同意~~

TOP

咁你有無想過諗住放貨?!
森林之王 發表於 2013-3-13 12:31



    可能會
Unless我去買套2色cherry比佢
如果唔係真係會sell

TOP

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP

等左好耐, 仲未等到2手區有人放80%黑軸XD
jimboy 發表於 2013-3-13 13:59



    我果只係青軸
其實我無論如何都會放...因為青軸我真係唔鐘意...

TOP