bbqaaq 當前離線
進階會員
TOP
sasuke 當前離線
森林之王 當前離線
[url=http://www.fotopu.com/ima
Filco真係唔洗請打手都夠做 我見到自己只黃金版 拎出黎按兩下都忍唔住收埋 ... sasuke 發表於 2013-3-13 12:19 PM
sasuke師兄,黃金版你不捨得用嗎?! 森林之王 發表於 2013-3-13 12:23
我想扔左佢@@ sasuke 發表於 2013-3-13 12:25 PM
紫楓鈴 當前離線
鴨仔同Filco 係二樣野黎 吾可以同時比較 紫楓鈴 發表於 2013-3-13 12:34 PM
咁你有無想過諗住放貨?! 森林之王 發表於 2013-3-13 12:31
jimboy 當前離線
Banned
等左好耐, 仲未等到2手區有人放80%黑軸XD jimboy 發表於 2013-3-13 13:59