Mouse都係睇手感
識有些職業用淘寶19蚊既mouse, 最緊要岩自己

TOP

以前用過zowie 真係好好用 之後轉左G502都係差小小

TOP

5xg唔算好輕啫, 用緊3xg都未試過撳到走位

TOP

其實mouse都係其次
玩槍game我覺得買張好既玻璃墊先重要
當然最重要係個mon,1080p 360Hz+是基本入門

個人仲特登留多個1080p mon就係貪500Hz個順滑感
主要係PG32UCDP太貴,唔降返一半真係買唔落手

設備:AW2524HF+skypad(wallhack) 4.0+ steelseries apex pro(全較0.1)
滑鼠用緊steelseries ten / prime+ / prime wireless
重度ss粉
利申:唔玩cs之類既槍game,會開槍得GTA5/rdr2,主要享受個順滑度

滑鼠個人認為先睇你個人中意咩握感,重量
之後配張玻璃墊,之後一定要改裝換玻璃墊腳貼

主要買張好少少既布墊...近年都愈來愈貴
ARTISAN閃電>skypad3.0>紫電改2.0
2.0個價基本直迫玻璃墊
原本唔想換打算繼續用返舊果塊3.0算
點知又好彩買到特別版,局往升上去

TOP

玻璃腳貼coating磨損導致不穏定所以唔建議用, 玻璃+玻璃更加唔好

我都想買skypad 4不過得xl枱細唔啱擺

TOP

玻璃腳貼coating磨損導致不穏定所以唔建議用, 玻璃+玻璃更加唔好

我都想買skypad 4不過得xl枱細唔啱 ...
abyss 發表於 2024-10-3 10:52


你用咩腳貼會成日磨蝕...
玻璃+玻璃就一定唔會咁樣組合
玻璃腳貼原意就係預係布墊上加速

size唔係問題,我鍵盤都係直接放係玻璃墊上邊就算
鍵盤搵同高度頂返起佢就得(我係用3.0頂起佢,左右手都涼陣陣)

主要係用慣左玻璃墊個順滑度
好難轉返布墊
布墊以前買過太多款,最後花費既錢隨時仲多
不如一張玻璃墊用過世算

TOP

你用咩腳貼會成日磨蝕...
玻璃+玻璃就一定唔會咁樣組合
玻璃腳貼原意就係預係布墊上加速

size唔係問題, ...
Getchu 發表於 3/10/2024 23:30


玻璃+玻璃係見你講, 玻璃腳貼一定會蝕coating然後變慢幾多就睇牌子, 我買過兩三款之後直接放棄

我張枱得90x60cm擺塊skypad平時食飯搞diy之類就要次次拎開好麻煩, 如果有L都仲可以勉強打直擺

p.s 手上有疾風乙xsoft+soft/雷電xsoft+mid, 主力用緊雷電mid

TOP

用Trackball打機

TOP