本帖最後由 sanmau 於 2023-10-5 00:50 編輯

回覆 10# Yuejing

glorious代理

TOP

快充火牛有5V 輸出模式,怕乜

via HKEPC Reader for Android

TOP

正常用快差都唔應該有事,因為未完成握手協議,佢都係出 5v1a
除非隻牛唔跟標準做

TOP

"手機電話d火牛因為行PD,有機會會整死粒電"
代理這樣垃圾的話也說得出,是什麼牌子的無線 mouse? ...
Yuejing 發表於 2023-10-4 20:04



    有幾垃圾? 事實樓主就係咁壞左

TOP

有幾垃圾? 事實樓主就係咁壞左
jk1399 發表於 2023-10-12 13:59


用USB錶頭量度 一下,看看在沒有 PD handshake 下,手機的充電適配器輸出是多少

TOP

本帖最後由 s84292 於 2023-10-14 13:43 編輯
話說今日去維修無線mouse,因為用了大約八個月發現粒電有問題,好快就已經無電,去到代理佢同我講要用住電 ...
sanmau 發表於 2023-9-23 13:57


如果你隻手機電話火牛係標準usb +pd ,你又係用返佢原裝條usb線唔會有任何問題
但係! 依家有唔少國產手機,條快充線唔係標準usb線,
咁係會有機會導致佢個輸出唔按usb標準黎行,特別係A TO C 好多都係魔改過的
but 用佢滑鼠條線充,正路係唔會有問題
手機超過30W的都係行專有協議, 有時候的確會因為握手協議導致輸出過高或者唔停

但按道理滑鼠自己的充電單位應該會阻止呢個問題發生,用佢滑鼠條線充,
正路係唔會有問題除非真係太CHEAP

BUT你8個月先壞,我睇都係佢自己粒電問題多

TOP

有幾垃圾? 事實樓主就係咁壞左
jk1399 發表於 2023-10-12 13:59


似係隻mouse本身垃圾多D
有乜理由唔限速叉, 由佢叉死舊電

TOP

用USB錶頭量度 一下,看看在沒有 PD handshake 下,手機的充電適配器輸出是多少 ...
Yuejing 發表於 2023-10-12 14:05


其實除左Apple之外, 其他牌子手機原廠火牛大部份都係得QC / 自家standard, 唔支援PD
如果USB-A牛更加唔使講, 唔會支援PD

TOP

本帖最後由 jk1399 於 2023-10-15 06:37 編輯
其實除左Apple之外, 其他牌子手機原廠火牛大部份都係得QC / 自家standard, 唔支援PD
如果USB-A牛更加唔使 ...
KinChungE 發表於 2023-10-14 23:11


大多數呢D細WATT叉電既配件, 用快充叉死情況多得是
如果係行貨, 自己又唔怕煩, KEEP住快充都唔緊要, 壞左一年內拎去換, 會換比你

【問題】用快充充藍芽耳機會導致故障?
https://forum.gamer.com.tw/C.php?bsn=60030&snA=622935

附件: 您需要登錄才可以下載或查看附件。沒有帳號?註冊

TOP

本帖最後由 0092065 於 2023-10-15 20:24 編輯

以glorious model o為例

tp4056
睇返tp4056的說明,極限頂到8v 1.2a
glorious 預設是用5v 0.5a ,所以理論上只要輸入電壓不高過5v太多是死不了的


正常差到4v會識停,但有時差到4.24v全滿都未必會停,所以真正怕的是你插太久過充
附件: 您需要登錄才可以下載或查看附件。沒有帳號?註冊

TOP