本帖最後由 s84292 於 2023-10-14 13:43 編輯
話說今日去維修無線mouse,因為用了大約八個月發現粒電有問題,好快就已經無電,去到代理佢同我講要用住電 ...
sanmau 發表於 2023-9-23 13:57 
如果你隻手機電話火牛係標準usb +pd ,你又係用返佢原裝條usb線唔會有任何問題
但係! 依家有唔少國產手機,條快充線唔係標準usb線,
咁係會有機會導致佢個輸出唔按usb標準黎行,特別係A TO C 好多都係魔改過的
but 用佢滑鼠條線充,正路係唔會有問題
手機超過30W的都係行專有協議, 有時候的確會因為握手協議導致輸出過高或者唔停
但按道理滑鼠自己的充電單位應該會阻止呢個問題發生,用佢滑鼠條線充,
正路係唔會有問題除非真係太CHEAP
BUT你8個月先壞,我睇都係佢自己粒電問題多 |