瘋癲的羔羊 當前離線
進階會員
搞掂了^^換左了, 我用刀片haha....左一下右一下 佢個keycap...我唔識用.....好驚整花e制 同埋我想請教 ... FortuNE622 發表於 2016-8-6 13:30
TOP
creative 當前離線
中級會員
係架, 我尋日入手, 跟2個 Spacebar creative 發表於 2016-8-7 20:03
FortuNE622 當前離線
初級會員
你係在RGB MODE定係咩MODE想開到最光?? 瘋癲的羔羊 發表於 2016-8-7 19:55
用緊雨滴MODE, 可以較光暗架?? FortuNE622 發表於 2016-8-8 08:24
健123 當前離線
Banned
danapp 當前離線