搞掂了^^換左了, 我用刀片haha....左一下右一下

佢個keycap...我唔識用.....好驚整花e制

同埋我想請教 ...
FortuNE622 發表於 2016-8-6 13:30



    你係在RGB MODE定係咩MODE想開到最光??

TOP

係架, 我尋日入手, 跟2個 Spacebar

TOP

係架, 我尋日入手, 跟2個 Spacebar
creative 發表於 2016-8-7 20:03



    A_A又毒到人

TOP

搞掂了^^換左了, 我用刀片haha....左一下右一下

佢個keycap...我唔識用.....好驚整花e制

同埋我想請教 ...
FortuNE622 發表於 2016-8-6 13:30

下次搵隻靚既起鍵器

TOP

你係在RGB MODE定係咩MODE想開到最光??
瘋癲的羔羊 發表於 2016-8-7 19:55


用緊雨滴MODE, 可以較光暗架??

TOP

用緊雨滴MODE, 可以較光暗架??
FortuNE622 發表於 2016-8-8 08:24



    呢個MODE 我記得冇得SET,你試下FN+F5

TOP

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP

本帖最後由 creative 於 2016-8-8 23:05 編輯

回覆 15# FortuNE622


    Ching, 應該用Func + 左右箭咀較光暗
Sorry, 左右箭咀係速度

TOP

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP

回覆 7# creative
回覆 10# 瘋癲的羔羊
幾好,可以彈性選擇要唔要光

TOP