billyck2 當前離線
進階會員
TOP
戀人未滿 當前離線
Black0711 當前離線
中級會員
msc76ju3 當前離線
CMZ 當前離線
爛頭卒@BF4
我就唔係幾明啦 打字慢=轉過哂鍵盤按鍵排位 咪即係斬腳指避沙蟲 咁你呢世人咪只可以用死一隻鍵盤?! 倒不 ... Black0711 發表於 2015-10-26 13:53
TH30 當前離線
我知,我諗住會唔會有D可以自己改D制排序,方便輸入 或者,用另一個輸入方式 ... hello999moto 發表於 2015-10-25 10:49 PM
hello999moto 當前離線
Banned
隨機人生 當前離線
一個好ge輸入法,會令你打快D 字 一個好ge os,會令你操作電腦快D wor 我就係唔想下苦工,先想比 ... hello999moto 發表於 2015-10-26 08:45 PM
twaiho2003 當前離線