回覆 7# 佑龍


    手感真係要自己試先得,不過我係拎返公司用,所以用茶軸比較合適咁解~

TOP

回覆 9# laicphk


    松鼠軸? @@ 師兄可唔可以PM我睇下~

TOP

雖則話就話原廠cherry 軸冇得輸, 但講真, 呢d 野, 豐儉由人啦
今時今日, 機械軸平既3,4,5百有一隻, 貴既filco, realforce呢d 過千或者去到2k
唔係個個都想俾既

4,5百既可能都講緊90分, filco既話可以話係100分, 加多套幾百蚊既帽可以去到百一分, 但唔係個個都會比俾多幾倍錢去追多果廿分架嘛~

有d 巴打 (包括自己) 真係發燒既, 1k2k都唔介意, 最緊要好手感同靚, 你唔需要同佢地比既, 國產軸咪國產軸囉

講咁多, 都係想話, 最緊要用得開心

TOP

回覆  laicphk


    松鼠軸? @@ 師兄可唔可以PM我睇下~
Kairan 發表於 2015-9-9 00:11



    google得啦.. 大把..

TOP

用緊呢隻牌既黑軸87key
想佢出呢隻懸浮key設計既87板 先再入隻茶軸

另外要搵平野仲有viewsxxxx (賣mon牌子) 青軸(近期有小量黑軸)87 key,百幾蚊人仔 (我無打錯)
入左隻粗用,真係平到爆
當然都有缺點,無Cap lock個類既指示燈

TOP

4,5百既可能都講緊90分, filco既話可以話係100分, 加多套幾百蚊既帽可以去到百一分
bbqaaq 發表於 2015-9-9 11:24



    想請教,TB ikbc PBT 60/104 caps 跟外國網賣的 Vortex PBT caps 是否相同質素,例如厚膠料?

TOP

想請教,TB ikbc PBT 60/104 caps 跟外國網賣的 Vortex PBT caps 是否相同質素,例如厚膠料? ...
rkkc 發表於 2015-9-9 14:32



    其實vortex同ikbc 係同一間廠既, 所以你講緊個印帽係一樣
但質素黎講係會有少少唔同, kbtalking~vortex>ikbc
因為佢地用既pbt 成份係有少許差別, 但唔計樣既話, 其實差距係好少
(同樣係pbt, 都會有純度分別)
但基本上鍵帽厚度果d 都係一樣既

TOP

回覆 17# bbqaaq


    多謝指教。

TOP

雖則話就話原廠cherry 軸冇得輸, 但講真, 呢d 野, 豐儉由人啦
今時今日, 機械軸平既3,4,5百有一隻, 貴既fil ...
bbqaaq 發表於 2015-9-9 11:24


見不少人玩機械軸, 師兄你係第一個最中肯
個個都講到機械軸幾神級, 非買Filco realforce 不可, ducky TT CM 果d一文不值, 莫講大陸野

機械軸的確不同d既, 可惜$500買個 kb 我都嫌貴
既然哩個價位得大陸野, 試下又何彷?

TOP

師兄你呢隻係凱華軸?
我之前用199人仔都淘左隻rapoo v500茶軸,
上網睇過好似rapoo軸=凱華軸,
之後自己改左全cherry軸紅黑茶mix(字母區全茶軸),
對比之下感覺凱華既茶軸手感比較生硬,
如果師兄有時間的話都可以試下改軸轉手感,
我隻keyboard連飛線加燈既純材料成本應該都係$500港紙左右,
時間雖然寶貴, 但手感一樣係無價

TOP