唔難lo
wonghoyat 發表於 2013-1-21 22:03


的確唔難,只要薄薄地咁噴,好易控制

TOP

唔難lo
wonghoyat 發表於 2013-1-21 22:03



    你有無咩實驗品比我試下?

TOP

你用曬兩罐油??

TOP

你有無咩實驗品比我試下?
samlcy1997 發表於 2013-1-21 22:15


如果你真係驚噴得唔好,可以搵d膠,或者舊,壞鍵盤試試手感

TOP

你用曬兩罐油??
tommykwan222 發表於 2013-1-21 22:20


用唔灑,買兩枝紅係怕一枝唔夠用,噴到唔夠好無引
另一枝係底漆

TOP

師兄噴得幾好你差個鍵盤未發光XD

TOP

唔噴埋保護漆?

TOP

回復 16# 劍客一名


無錢買9008 shine xD

TOP

真係好靚, 係咪拆開之後直接噴潻?
定係仲要上其他野先做到

TOP

真係好靚, 係咪拆開之後直接噴潻?
定係仲要上其他野先做到
proswing 發表於 2013-1-22 19:39



要用膠紙貼住唔想噴到顏色既地方,噴完再撕開

TOP