本帖最後由 karlathe 於 2012-12-24 17:30 編輯

回復 10# ericcheungxx


    咪傻........打機紅軸/黑軸,GIGA/FILCO都唔錯,
RAZER真係伏黎.青軸係用黎打字唔係打機GA
鴨仔都得,都好過RAZER
如果你真係RAZER FANBOY咁買LOR......伏係自己中......好彩冇伏咁就真係祝福你

TOP

RAZER A_A?  個價買FILCO 好過lu A_A

TOP

本帖最後由 ericcheungxx 於 2012-12-24 18:14 編輯

回復 11# karlathe


   A_A可能你誤會左/無睇清楚

我宜加已經有黑同茶

只係覺得青軸會岩我宜加打既game多D-_-

咁會唔會razer好過filco?

TOP

回復 13# ericcheungxx


    STILL A NO!
你打咩GAME先......青軸2段式,禁果陣中間會卡一卡.........
你如果要好快咁禁野青軸一定唔得,好似勁舞果D咁你青軸跟本唔夠快去做INPUT......
你玩唔洗狂禁果D好似LOL,青軸都重可以頂到.除非你係木手比咩都照打咁冇野好講,去買RAZER LOR
RAZER買MOUSE就得,KEYBAORD冇可能好過FILCO,FILCO QC,做工,PCB同料都好好多

TOP

回復 14# karlathe


    A_A我玩果種係要係一秒內完成adadadad而不能重疊
茶同黑都match唔到我既要求
如果連青都唔得咁我就惟有用薄膜

TOP

回復 15# ericcheungxx


    紅LOR........乜GAME黎......比個名......
茶唔得預左....黑唔得.........青......你試下LOR,不過都係果句唔好買RAZER
有錢買多隻紅試埋佢.....
真係玩唔到你上REALFORCE/落去MEMBRANE
DECK白軸/RACE奶都可以試

TOP

回復 16# karlathe


    cs黎a_a 不過唔係玩槍
係玩跳

我諗黑軸match唔到我要求
紅都好難得-_-

TOP

回復 17# ericcheungxx


    -,-|||點會.....你咁堅持你未買LOR......錢係你手點用你GE事........

TOP

回復  ericcheungxx


    -,-|||點會.....你咁堅持你未買LOR......錢係你手點用你GE事........ ...
karlathe 發表於 2012-12-24 18:45



    巴打你冷靜d先,又唔好講到razer咁差
客觀黎睇, razer既brand真係有佢既優勢, 一來佢marketing做得比其他gaming brand出色, 二來佢既product design真係有番咁上下, 外形真係比其他brand 既product 有型, 係外國razer真係個名好響都係係有佢原因

個人都幾buy razer,for mouse only,
但講到keyboard, 講真如果真係講樣, 我都冇野好講...
但事實機械軸keyboard其他個個牌子都差唔多, 大家都係用果d 軸, 個人都會覺得你個樣靚真係冇乜用...我寧可貴係貴係品質好,手感好 呢d 因素上

講咁多, 我都係想話: 樓主你真係咁想玩青軸既, 其實個個brand既青軸都係果d 料黎嫁啦, 如果你真係咁鐘意razer就買啦, 唔洗理咁多, 但如果你真係想玩正手感同埋耐用既青軸, 大把牌子好過razer

TOP

回復 19# bbqaaq


    razer唔係特別短咩??
2mm??

TOP