回復  lyt84265

真係好抵!
我都係新手,
先玩一D價錢合適先!
偱步漸進先玩高級品!

好似CM隻80%紅/青 ...
big_nature 發表於 2012-11-10 18:58


係呀,我又心急,哈哈~所以買左呢隻

TOP

回復 11# lyt84265

最緊要自己用得開心!
覺得貴三倍唔會好三倍,
做下亞Q先!

TOP

好正既價錢..邊間買?
ching你買個時洗唔洗開盒check/試?

TOP

回復  lyt84265

雖然我鍾意80%KB,
但師兄呢個真係唔錯!
聽講CM係台灣生產 !
唔知對不對?!
...
big_nature 發表於 10-11-2012 18:40

呢隻係大陸i-one造的~

TOP

回復 14# raisin

謝謝師兄你資料,
Leopold都係呢間I-one做的嗎!?

TOP

回復  lyt84265

真係好抵!
我都係新手,
先玩一D價錢合適先!
偱步漸進先玩高級品!

好似CM隻80%紅/青 ...
big_nature 發表於 2012-11-10 18:58


師兄我都係新手, 同你想法一樣
不過有其他師兄話一開始買最好反而可以慳多D

TOP

回復 16# jojopooh

咁睇你用乜心態去睇KB!
用作收藏或用作工作使用,
係2種心態!
我就2種都有DD!

遲D都會買個好D 的KB當欣賞品!
但一諗到黑白天鵝就興趣冷郤左一半!

TOP

回復  jojopooh

咁睇你用乜心態去睇KB!
用作收藏或用作工作使用,
係2種心態!
我就2種都有DD!

遲D都 ...
big_nature 發表於 2012-11-10 19:36


我未去到收藏既級數
師兄咩係黑白天鵝呀?

TOP

回復  raisin

謝謝師兄你資料,
Leopold都係呢間I-one做的嗎!?
big_nature 發表於 10-11-2012 19:24

Leopold 就唔清楚了,但應該不是i-one

TOP

如果有錢我都想買好啲,不過呢隻對我黎講好夠
可能係因為我未用過貴既

TOP