lyt84265 當前離線
中級會員
回復 lyt84265 真係好抵! 我都係新手, 先玩一D價錢合適先! 偱步漸進先玩高級品! 好似CM隻80%紅/青 ... big_nature 發表於 2012-11-10 18:58
TOP
big_nature 當前離線
特級會員
onlyxmatter 當前離線
初級會員
raisin 當前離線
回復 lyt84265 雖然我鍾意80%KB, 但師兄呢個真係唔錯! 聽講CM係台灣生產 ! 唔知對不對?! ... big_nature 發表於 10-11-2012 18:40
jojopooh 當前離線
回復 jojopooh 咁睇你用乜心態去睇KB! 用作收藏或用作工作使用, 係2種心態! 我就2種都有DD! 遲D都 ... big_nature 發表於 2012-11-10 19:36
回復 raisin 謝謝師兄你資料, Leopold都係呢間I-one做的嗎!? big_nature 發表於 10-11-2012 19:24