raisin 當前離線
特級會員
咁點分幾時用上下左右同NUM PAD? aa846520 發表於 22-10-2012 12:56
TOP
chris05 當前離線
進階會員
咁點分幾時用上下左右同NUM PAD? aa846520 發表於 2012-10-22 12:56
aa846520 當前離線
中級會員
哈...用開100%都唔記得左有個NUM LOCK呢個制 aa846520 發表於 22-10-2012 15:18
StarkX 當前離線
Banned
Gullit 當前離線
samlcy1997 當前離線
100%上的numlock基本上係長開 @@ raisin 發表於 2012-10-22 15:22
not expensive StarkX 發表於 2012-10-22 17:31