咁點分幾時用上下左右同NUM PAD?
aa846520 發表於 22-10-2012 12:56


用numlock, 好似平時果D數字區一樣, 只係num lock off咗之後既按鍵唔同咗

TOP

咁點分幾時用上下左右同NUM PAD?
aa846520 發表於 2012-10-22 12:56



    可按NUMLK選擇轉換........

TOP

哈...用開100%都唔記得左有個NUM LOCK呢個制

TOP

哈...用開100%都唔記得左有個NUM LOCK呢個制
aa846520 發表於 22-10-2012 15:18


100%上的numlock基本上係長開 @@

TOP

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP

正!紅黑我都鍾情!價錢好合理!

TOP

100%上的numlock基本上係長開 @@
raisin 發表於 2012-10-22 15:22



    唔開無咩用

TOP

not expensive
StarkX 發表於 2012-10-22 17:31



    直頭係平添啦...

TOP

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP