etet 當前離線
中級會員
TOP
mig33 當前離線
...- .-. ..--- -..- -- --.
進階會員
其實小弟用ps2 / ps3分別過過兩套md 都好唔錯了,當然師兄有多錢想升級一點買套機皇cd deck 我都唔反對:) ... etet 發表於 30-8-2014 01:51 PM
HAKAIDER 當前離線
各位師兄,RH1 如果要錄歌,U當然經CD 直過就最好,但手上無player, 只有一部PS3, 唔知得唔得?同埋咩叫做s ...
呢個thread成55頁,繼續... 在家經HP-A8 DAC去M1 Amp推polkaudio SP 註: 聽緊牛華嘅情未鳥... ...
....................窮得我只可以用d 牌子名都見唔到既老爺耳擴 HAKAIDER 發表於 30-8-2014 02:52 PM
wongck5 當前離線
在試錄...Hi-SP MZ-NH1送到,今晚post mig33 發表於 2014-8-30 15:37
忽然想起,我以前一向只用電腦過RH1用HiSP,認為這樣最可靠,因為由電腦做compression,唔會失真,但未試過用 ... wongck5 發表於 30-8-2014 04:19 PM
有好野唔使停... mig33 發表於 2014-8-30 12:02
fishing_tonny 當前離線