同啲食慣數碼奶粉大嘅音響發燒友講泛音,都係算把啦
而家啲人只係中意聽到啲特登錄出嚟嘅口水聲,呼吸聲 ...
vaio 發表於 2019-3-13 21:44


Ching 真坦白

TOP

"香港啲復刻黑膠/SACD就全部都唔L掂,都係多得歐姓大師傅,執到啲聲死實實,又落重compressor同de-noise ...
memoryjc2003 發表於 2019-3-14 15:12


無計喎,市場主導.
同埋後生嘅同D老鬼比少左D堅持.

好似以前我做前線.
CF 教落攪清咩事,先做適當反應.
我教D 後生都係咁.
但受老細壓力,佢哋唔理37定21.
指定時間內要有反應.
哎! 幫手來到都未和咩事.
仲要幫手搵.

TOP

CHING, 你話我話嘅.
黑膠呢類模擬嘢.
會放低左一段長時間後又返生.

因為自然聲音有好多泛音.
只有模擬最 ...
EangDav 發表於 2019-3-13 21:08


其實你講得好啱
其實聲音係一個波浪型的聲紋,最直接錄得最完整的真係得模擬方式
一但去到數碼玩取樣,其實已經係聲音上的破壞性壓縮,因為取樣只係每隔幾多就取樣一次,唔係完全100%收錄晒,DSD就係因為取樣率高,先多人開始玩,但當然更大問題係講緊檔案大細問題

但好老實係現今社會,要長期優質保存,數碼化真係暫時的唯一方法

TOP