memoryjc2003 當前離線
初級會員
同啲食慣數碼奶粉大嘅音響發燒友講泛音,都係算把啦 而家啲人只係中意聽到啲特登錄出嚟嘅口水聲,呼吸聲 ... vaio 發表於 2019-3-13 21:44
TOP
EangDav 當前離線
中級會員
"香港啲復刻黑膠/SACD就全部都唔L掂,都係多得歐姓大師傅,執到啲聲死實實,又落重compressor同de-noise ... memoryjc2003 發表於 2019-3-14 15:12
sunhikari 當前離線
進階會員
CHING, 你話我話嘅. 黑膠呢類模擬嘢. 會放低左一段長時間後又返生. 因為自然聲音有好多泛音. 只有模擬最 ... EangDav 發表於 2019-3-13 21:08