本帖最後由 markso0430 於 2012-1-11 15:48 編輯
有冇師兄玩過西電線....我講堅果D, 唔計仿製果D.
有comment嗎?
am1698 發表於 2012-1-11 15:03


小弟用緊, 無論機內機外, 由於效果好, 小弟極推介.

不過你相中果D就麻麻地, 我唔信呢D係真野, 我覺得果個年代邊有尼龍層.

我用果D係紙包絲句漆皮及油布線, 就因為沒有人做物料等電介物質去吸收高頻, 這是現代線有所不及之處.

TOP

其實重有冇真野?
am1698 發表於 2012-1-11 15:11



咁用英國單支電工線得唔得呢?

TOP

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP

其實重有冇真野?
am1698 發表於 2012-1-11 15:11


真西電係有, 唔多, 長度不一, 長線難搵D, 但價錢平, 可以一試.
去旺角xx陸都掛左好多油布, 不過你要接受佢個外觀!

TOP

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP

回復 40# sirionzone

咁就要試過先知.

再來, 敗回來的
附件: 您需要登錄才可以下載或查看附件。沒有帳號?註冊

TOP

真西電係有, 唔多, 長度不一, 長線難搵D, 但價錢平, 可以一試.
去旺角xx陸都掛左好多油布, 不過你要接受 ...
markso0430 發表於 2012-1-11 15:55


淘寶見好多,不過唔識分真假,所以都唔夠膽買黎試。
如果識分就好了。

TOP

回復  sirionzone

咁就要試過先知.

再來, 敗回來的
MCLL 發表於 2012-1-11 16:00


羅你命9千!

TOP

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP

請教眾Ching,6N3=12AX7?,6P14=EL84?
小弟明天上華強,請問邊度有平$,多得揀又正?
Thanks!!

TOP