markso0430 當前離線
進階會員
有冇師兄玩過西電線....我講堅果D, 唔計仿製果D. 有comment嗎? am1698 發表於 2012-1-11 15:03
TOP
九碌棍 當前離線
其實重有冇真野? am1698 發表於 2012-1-11 15:11
am1698 當前離線
http://www.mediafire.com/view/
Banned
MCLL 當前離線
patkwok 當前離線
真西電係有, 唔多, 長度不一, 長線難搵D, 但價錢平, 可以一試. 去旺角xx陸都掛左好多油布, 不過你要接受 ... markso0430 發表於 2012-1-11 15:55
回復 sirionzone 咁就要試過先知. 再來, 敗回來的 MCLL 發表於 2012-1-11 16:00
am7772 當前離線
中級會員